سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور در گفت وگو با پانا

فعالیت‌های قرآنی دانش آموزان عشایر به صورت متمرکز در دفتر قرآن، عترت و نماز انجام می‌گیرد

تهران (پانا) - سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور از اجرای فعالیت‌های قرآنی دانش آموزان عشایر به صورت متمرکز در دفتر قرآن، عترت و نماز خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۳۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا سیفی در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: بسیاری از ماموریت های قرآنی که در گذشته در دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور انجام می‌شد به منظور جلوگیری از موازی کاری توسط اداره کل قرآن و عترت و نماز صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در دیدار مدیر کل دفتر قرآن عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با مسئولین آموزش‌وپرورش عشایر کشور مقرر شد به منظور جلوگیری از موازی کاری و صرفه جویی در هزینه های جاری تمام فعالیت های قرآنی در حوزه عشایر بر اساس آیین نامه‌های دفتر قرآن عترت و نماز وزارتخانه انجام می گیرد و شیوه نامه جدیدی توسط دفتر آموزش و پرورش عشایر تهیه نخواهد نشد.

سرپرست دفتر آموزش و پرورش عشایر کشور اشاره کرد: مدیرکل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با خرسندی از هم افزایی ایجاد شده در این دوره بیان کرده است بزودی شاهد یک الگوی مناسب از نحوه تعامل درون دستگاهی و جلوگیری از موازی کاری خواهیم بود که می‌تواند برای دیگر دفاتر و سازمان های وابسته آموزش و پرورش الگو قرار گیرد.

سیفی با تشکر از پذیرش این ایده، دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش را از جمله معدود دفاتری دانست که قرار نیست افتخار آفرینی‌های معنوی آن پایانی داشته باشد.

شایان ذکر است وزارت آموزش و پرورش به عنوان وزارت خانه برتر در زمینه ترویج فرهنگ قرآنی در کشور انتخاب شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار