مدیرکل کردستان: جذب بی‌سوادان و افزایش پوشش تحصیلی از ظرفیت‌های مهم شوراها است

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان جذب بی‌سوادان و افزایش پوشش تحصیلی را از مهم‌ترین ظرفیت‌های شوراهای آموزش و پرورش عنوان کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۵۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، رشید قربانی در مراسم نمادین هفته گرامیداشت شوراهای آموزش و پرورش شهرستان بانه که همزمان با سومین روز از هفته شوراهای آموزش و پرورش برگزار شد، ضمن تبریک کسب رتبه برتر کشوری توسط شورای آموزش و پرورش استان و همچنین کسب رتبه برتر استانی توسط شورای آموزش و پرورش بانه برای سومین سال متوالی، به رئیس و سایر اعضای شورا و تمامی همکاران، هدف از حضور در شهرستان بانه را قدرشناسی و ارج نهادن به زحمات اعضای شورا و دیگر دست اندرکارانی بیان کرد که موفق و مؤثر عمل نموده و موجب کسب موفقیت و افتخار برای آموزش و پرورش شهرستان و استان شده اند.

قربانی در ادامه افزود: شوراي آموزش و پرورش يك پتانسيل بسيار مهم است كه به عنوان حلقه واسط میان آموزش و پرورش و دستگاه های اجرایی، اداری، اجتماعی و مردم عمل می کند؛ زیرا نمایندگان اقشار مختلف جامعه در آن عضو هستند.

وی همچنین جذب بی سوادان و افزایش پوشش تحصیلی را از فاکتورهای مهم در آموزش و پرورش دانست که می توان از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش جهت افزایش آنان استفاده کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان به استفاده بهینه از ظرفيت ها و پتانسيل موجود در شوراي آموزش و پرورش استان نیز اشاره کرد و افزود: جذب اعتبار از شوراي برنامه ريزي استان براي تعمير و تجهيز مدارس، دریافت مجوز ساخت 800 تا 900 مغازه در فضاهای بلا استفاده آموزشی استان بدون پرداخت عوارض شهرداری در راستای اجرای بند ب تبصره 9، برنامه ریزی جهت فروش املاک مازاد آموزش و پرورش و رایزنی در خصوص تسهیلات اعطایی به همکاران با همکاری بانک ملی را از مهم ترین اقدامات انجام شده در این شورا ذکر کرد.

قربانی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد که بتوانیم با توجه نمودن به بحث آسیب های اجتماعی و تربیت خوب دانش آموزان، شهر، استان و در نتیجه کشور موفقی در کلیه ی زمینه ها داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار