برپایی نمایشگاه گل وگیاه در شیراز

شیراز (پانا ) - سیزدهمین نمایشگاه گل و گیاه، گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای همزمان با نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی، پوست، مو، زیبایی، صنایع سلولزی، شوینده‌ها و پاک کننده‌ها شامگاه سه‌شنبه با حضور مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گشایش یافت.

کد مطلب: ۷۰۳۴۶۲
لینک کوتاه کپی شد

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در حاشیه آیین گشایش نمایشگاه گل و گیاه در شیراز گفت: در این نمایشگاه 100 شرکت داخلی، کالاها و ادوات گلخانه ای خود را در قالب 230 غرفه به عموم مردم عرضه می کنند که حدود نیمی از این شرکت ها متعلق به استان فارس و مابقی از دیگر استانهای کشور هستند .
سید محمود موسوی در ادامه با اشاره به اینکه صنعت فرآورده های بهداشتی ، آرایشی و محصولات و خدمات مرتبط با آن از دیرباز مورد توجه مردم بوده است، بیان کرد: این صنعت را با توجه به حساسیت های خاص آن از جمله توجه به سلامت مصرف کنندگان ، مسائل مربوط به محیط زیست و رعایت اصول اخلاقی و استانداردهای روز دنیا حائز اهمیت است .
وی افزود: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی آرایشی و بهداشتی ،پوست ، مو و زیبایی نیز همزمان با نمایشگاه گل و گیاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی فارس در سالن حافظ با حضور بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگان محصولات خارجی از کشورهای آلمان، کانادا، اسپانیا، کره جنوبی ، فرانسه، ترکیه ، بلژیک و ایتالیا دایر است .
وی همچنین از مشارکت 41 درصدی پرورش‌دهندگان و تولیدکنندگان گل، گیاه و گیاهان دارویی و تجهیزات گلخانه‌ای و مشارکت 50 درصدی تولیدکنندگان و فعالان حوزه محصولات بهداشتی و آرایشی استان فارس در این نمایشگاه خبر داد و گفت: همزمان با برپایی این نمایشگاه 15 کارگاه آموزشی با هدف ارتقای علمی مخاطبان تخصصی و عمومی صنعت بهداشتی و آرایشی برگزار می‌شود .
این دو نمایشگاه تا روز جمعه 29 دی ماه جاری هر روز از ساعت 16 تا 21 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی فارس واقع در شهرک گلستان برپا هستند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار