پیگیری ایجاد واحد نوسازی و ممیزی شهرداری کیلان و بازسازی ناوگان آتش نشانی

دماوند (پانا) - شهردار کیلان گفت: طرحهای نوسازی ناوگان آتش‌نشانی و ایجادواحد نوسازی و ممیزی شهرداری کیلان در حال پیگیری است.

کد مطلب: ۷۰۳۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، ایرج گودرزی‌راد با اشاره به اقدامات و برنامه‌ها در شهرداری کیلان اظهار کرد: در حوزه خدمات شهری، نصب علائم ترافیکی و رفت و روب معابر در شهر کیلان انجام می‌شود.
وی ادامه داد: در گذشته متأسفانه کارها با رویکرد روزمره و بر اساس مشاهدات شهری انجام گرفته، اما در دوره جدید یکی از کارهای خوبی که در شهرداری انجام شده، کار مطالعاتی اصولی و علمی برای بسترسازی مناسب در حوزه خدمات شهری است.
شهردار کیلان افزود: در حوزه آتش‌نشانی شهرداری کیلان بهسازی ناوگان ماشین‌آلات و برگزاری کلاس‌های آتش‌نشانی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته است که امیدواریم شاهد ارتقای این واحد مهم نیز باشیم.
وی بیان کرد: برای ایجاد واحد نوسازی و ممیزی شهرداری کیلان در حال پیگیری اخذ مجوز از وزارت کشور هستیم که امید داریم تا این مهم نیز صورت گیرد.
شهردار کیلان انعقاد قراردادهای عمرانی و خدماتی با پیمانکاران را از دیگر برنامه‌های شهرداری کیلان در سال جاری دانست و اضافه کرد: امیدواریم برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته موجب رشد و توسعه شهر کیلان شود.

/خبرنگار:علی اصغر میرعلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار