جشنواره شعر قرآنی و سیره اهل بیت(ع) در البرز برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره شعر در نخستین هفته قرآن و عترت با موضوع شعر قرآنی و سیره اهل بیت(ع) در البرز خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۳۱۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از البرز، ناصر مقدم با اشاره به فراخوان برگزاری جشنواره شعر از سری برنامه‌های اولین هفته قرآن و عترت استان البرز، اظهار داشت: موضوع جشنواره این دوره آموزه‌های قرآنی و سیره اهل بیت(ع) است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز افزود: از محورهای این جشنواره تبیین اهمیت، جایگاه و برکات قرآن کریم، قرآن، چراغ راه هدایت، تشویق انس و عمل به آیات قرآن کریم است.
مقدم با اشاره به اینکه تبیین جایگاه قرآن و اهل بیت(ع) در نیل به سعادت دنیا و آخرت، قرآن و اهل بیت(ع)، عامل و محور وحدت و سعادت، تبیین سبک زندگی قرآنی، مدح و منقبت اهل بیت(ع) از محورهای دیگر جشنواره است، گفت: در دو بخش شعر کلاسیک و شعر آزاد (نیمایی و سپید) نیز جشنواره شعر برقرار است.
وی با بیان اینکه جشنواره دارای شرایط و مقرراتی است، اضافه کرد:شرکت کنندگان باید ساکن استان البرز باشند و در این جشنواره هیچ گونه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه هر فرد می‌تواند حداکثر ٣ اثر را به دبیرخانه ارسال کند، خاطرنشان کرد: دبیرخانه جشنواره در صورت امکان و صلاحدید آثار منتخب را با نام صاحبان آثار منتشر یا چاپ می‌کند.
وی با بیان اینکه آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار ٢٥ دی ١٣٩٦ است، بیان داشت: اختتامیه جشنواره از یکم لغایت ٧ بهمن سال جاری است که در هر بخش به سه نفر از برگزیدگان با لوح و تندیس جشنواره و جوایز نقدی تقدیر می‌شود.
مقدم تصریح کرد: علاقه مندان و هنرمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ارسال کنند.
جهت مشاهده فراخوان جشنواره شعر (از سری برنامه های هفته قرآن و عترت) کلیک کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار