مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل خبر داد:

افتتاح نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان کانون استان اردبیل

اردبیل (پانا) - مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل از افتتاح و برگزاری اولین نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان کانون استان اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۲۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد

هاجر جمادیه در نشست با کارشناسان کانون فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل و در تبیین راه‌اندازی اولین نمایشگاه آثار هنری کودکان و نوجوانان کانون استان اردبیل اظهار کرد: این نمایشگاه با عنوان به رنگ ساوالان در نگارخانه خطایی اردبیل و با حضور هنرمندان و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود .

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه به رنگ ساوالان با موضوع جشن‌های سرزمین من در نگارخانه خطایی بقعه‌ی شیخ صفی‌الدین اردبیلی با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری برگزار می‌شود .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای سیاست‌ها و اهداف کلی کانون بوده و بمنظور عمق‌بخشی به ظرفیت‌های فرهنگ بومی- ملی، باهدف کشف و پرورش استعدادهای هنری و آشنایی اعضا با جشن‌های سرزمین پدری و آیین‌های مرتبط با آن به نمایش درمی‌آید .

جمادیه افزود: به همین منظور کانون پرورش فکری استان اردبیل، برای تحرک و پویایی در نسل امروز و آشتی دادن بین نسل جدید و فرهنگ غنی نیاکان بر آن شد تا با ایجاد فضای مناسب از خلاقیت و توانایی اعضا و مربیان توانمند مراکز استفاده کند .

وی ادامه داد: این برنامه در پاییز ۹۶ در قالب فراخوان طراحی و از سوی آفرینش‌های هنری کانون به مراکز استان ارسال شد و آثار ‌‎‎‏رسیده به نمایشگاه از ۱۸ مرکز اردبیل و شهرستان‌های استان در زمینه‌های نقاشی، خوشنویسی و سفال در رده سنی ۵ الی ۱۷ سال است .

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل اذعان کرد: همچنین برپایی این نمایشگاه محدود به ارایه آثار برگزیده نبوده و فرایند اجرای برنامه نیز به معرض نمایش گذاشته خواهد شد .

جمادیه بیان کرد: اولین نمایشگاه به رنگ ساوالان روز یکشنبه ۲۴ دی‌ ماه ساعت۱۰ قبل از ظهر افتتاح‌ و تا ۲۸ دی‌ ماه همه‌روزه پذیرای عموم علاقه‌مندان خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار