در گفت‌وگو با پانا

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خبر داد: مه‌گرفتگی و کاهش دید در محورهای ۳ استان

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت راه‌های کشور را اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۰۱۵۶۳
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با پانا درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: هم‌اکنون جنوب به شمال محور هراز (محدوده سه راهی چلاو) و شمال به جنوب محور هراز (محدوده های تونل شماره 1 و پارک جنگلی آمل) ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: همچنین در ارتفاعات محور فیروزکوه، استان خوزستان (محور اهواز-بندر امام) و استان گلستان (محور آق قلا-گنبد) مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

به گفته وی، سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

رحمانی همچنین درباره محدودیت ترافیکی پایان هفته جاری نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲۴ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه در محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: علاوه بر این تردد تریلرها از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه در محور تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این تردد وسائل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه از میدان امیرکبیر کرج به سمت چالوس ممنوع خواهد بود از ساعت ۱۶ جمعه تردد در این محور از دزدبن به سمت کرج به صورت یکطرفه انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار