معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خبر داد :

ابلاغ دستورالعمل اجرایی ثبت نام در یازدهمین لیگ علمی بین المللی پایا

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان گفت: ثبت نام یازدهمین دوره لیگ علمی بین المللی پایا به واحد های اداری و آموزشی استان ابلاغ شد .

کد مطلب: ۷۰۰۹۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، مهدی نامدار معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش با اعلام این خبر گفت: لیگ علمی پایا به نوعی ترویج روحیه پژوهشی و پرسشگری، هدایت دانش آموزان به مسیر تحقیق و پژوهش، امکان کسب رتبه های برتر، ایجاد شرایط و سازوکار نخبه پروری، ایجاد شرایط جهش و پیشرفت تحصیلی برای دانش آموزان مستعد، امکان شرایط شناسایی استعدادهای برتر در مدارس، تقویت دانش آموزان در تبدیل قدرت علم به عمل را فراهم آورده و فرصتی مناسب برای درخشش دانش آموزان مستعد می باشد.

وی با بیان اینکه هریک از مدارس ابتدایی، متوسطه اوّل و دوم عادی، مختار به ثبت نام دانش آموزان علاقمند هستند؛ افزود: بنا به توان دانش آموزان، مدارس خاص متوسطه اوّل و دوم از قبیل: (استعدادهای درخشان، نمونه دولتی، وابسته به دانشگاه، شاهد، هیأت امنایی و...) ملزم به ثبت نام دانش آموزان توانمند، مستعد و علاقمند در پایه های ششم ابتدایی، هفتم، هشتم و نهم در متوسطه اوّل و دهم و یازدهم در متوسطه دوم میباشند. (حداقل هر مدرسه یک تیم پنج نفره)

مهدی نامدار ادامه داد: ثبت نام به صورت تیمی (تیم های 5 نفره) و برگزاری آزمون به صورت گروهی در سه مرحله مقدماتی در سطح شهرستان، نیمه نهایی در سطح استان و نهایی در سطح کشوری و بین المللی خواهد بود.

وی از مدیران مدارس خواست بر اساس جداول دستورالعمل اجرایی ثبت نام و زمان بندی خدمات یازدهمین دوره لیگ علمی پایا اقدام کنند .

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه برگزاری کلاس های تقویتی و آماده سازی دانش آموزان برای شرکت در آزمون از وظایف مدیران است، اظهار داشت : ضمناً برای دستیابی به مجموعه غنی آزمون برای دانش آموزان، لازم است دانش آموز پس از ثبت نام اینترنتی به آدرس www.Paya.pishtazaLms.ir مراجعه و 48 ساعت پس از ثبت نام به صورت رایگان منابع آزمون را دریافت دارد.

وی گفت: مهلت تکمیل فرم های پیش نویس ثبت نام پیوست و ثبت نام دانش آموزان و پرداخت هزینه ها به صورت اینترنتی در سایت www.sabt.payaleague.ir از تاریخ 96/10/9 تا تاریخ 96/10/28 می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار