استاندار اردبیل:

بروکراسی اداری در شهرهای دور افتاده کاهش می یابد

اردبیل (پانا ) - استاندار اردبیل از تفویض اختیار برخی کارهای ضروری، بروکراسی اداری در شهرهای دارای مسافت طولانی از مرکز استان جهت تسریع در امور خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۰۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

اکبر بهنام جو در جریان دیدار با مردم و سرمایه گذاران بخش ارشق در شهر مرزی رضی اظهار داشت: ملاقات با مردم در محل زندگی آنان و استماع مشکلاتشان برای ترغیب مسوولان به تلاش بیشتر، موثر است .

وی با بیان اینکه دولت در بخش رضی اقدامات خوبی انجام داده افزود: برای تکمیل سدهای معیشتی و کشاورزی و تامین آب شرب در روستاها، همچنین ایجاد زیرساخت های لازم جهت سرمایه گذاری بیشتر متناسب با موقعیت منطقه اعتبار مورد نیاز جذب و پروژه ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

استاندار اردبیل افزود: قیمت زمین برای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی پایین تر از۲۰ هزارتومان خواهد بود تا سرمایه گذاران رغبت بیشتری جهت سرمایه گذاری داشته باشند .

بهنام جو با اشاره به اینکه باید کاری کنیم مهاجرت معکوس در روستاها انجام گیرد گفت: شکل مهاجرت در روستاها با تامین زیرساخت ها حل می شود و طبق آمار جمعیت این بخش برای شهرستان شدن کفایت نمی کند .

وی بحث گردشگری در شهر را شاه کلید توسعه اقتصادی و جذب توریست دانست و افزود: بحث مطالعه راه آهن اردبیل به سمت پارس آباد و تصویب منطقه آزاد تجاری این بخش را از بن بست اقتصادی و صنعتی و تولیدی خارج می کند .

بهنام جو گفت: با تکمیل سد سبلان در این محدوده بیش از ۴۰۰هکتار از اراضی این بخش به زیر کشت آبی می رود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار