نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

مردم تبریز شعور ملی خود را در بازی تراکتور و استقلال به نمایش می گذارند

تبریز(پانا)- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: مردم غیور تبریز فردا در بازی تیم محبوب تراکتور سازی واستقلال شعور ملی خودرا به نمایش می کذارند.

کد مطلب: ۶۹۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در جلسه شورای اداری استان گفت: مدیریت فرهنگ از اهمیت ویژه برخورد ارست چراکه فرهنگ مسئله حیاتی واساسی جامعه است و مدیریت آن ضروری است .

وی تصریح کرد: دخالت در فرهنگ باید ضابطه مند باشد و نه افراطی و رها سازی و نه سخت گیری خشن باشد چرا که هردو غلط است و باید مراقب بود که با نام آزادی در بی بند وباری غرق نشویم.

امام جمعه تبریز با بیان این که در هر بخش باید برنامه ریزی شور و برنامه چار چوب کار باشد، گفت: حکومت در حوزه فرهنگ باید نظارت کافی داشته باشد.

آل هاشم با بیان این که هرچه در حوزه فرهنگ فرهنگ هزینه شود سرمایه گذاری هست، بیان کرد: قرار دادن فرهنگ در اولویت هست و باید دانست فایده مصرف بودجه در فرهنگ بلند مدت است.

وی ادامه داد: پول همه چیز نیست تولید فکری هم مهمتر است.و برای رفع مظلومیت از بخش فرهنگ صرف وقت و بودجه لازم است.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به شعور وغیرت دینی مردم آذربایجان گفت: مردم فهیم و وفادار تبریز دعوت می کنم فردابعد از نماز جمعه در راهپیمایی علیه آشوبگران وحمایت از نظام وبرائت ار کسانی که آشوبگری کردند، شرکت کنند.

آل هاشم تصریح کرد: ماباید بدانیم که مردم که در این راهپیمایی می آیند به منظور رضایت کامل من از شما نیست بلکه از عملکرد صحیح امور اقتصادی کشور رضایت ندارند و باید دنبال اصلاح باشیم.

وی ادامه داد: این افراد که در حوادث اخیر خودنمایی می کنند افرادی نیستند که دنبال اعتراض به مسایل معثیتی باشند این که اموال عمومی را تخریب و امنیت را برهم زنند قطعا آشوبگر هستند ودستگاه نظام باید با آشوبگر برخورد کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار