بازدید مشاور ارشد وزیر آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی مریوان

منصور مجاوری مشاور ارشد وزیر و هیئت همراه از حوزه معاونت کاردانش وزارت آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی مریوان بازدید کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۰۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، منصور مجاوری مشاور ارشد وزیر و هیئت همراه از حوزه معاونت کاردانش وزارت آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی مریوان بازدید کرد.

مجاوری و هیئت همراه علاوه بر بازدید از بخشهای هنرستان کشاورزی مریوان از طرح نیمه تمام هنرستان کشاورزی واقع در روستای ریخلان با 5 هکتار زمین و پیشرفت 10 درصدی هم بازدید کرد.

وی در بازدید از پروژه نیمه تمام هنرستان کشاورزی گفت:باید تلاش شود که با فاز بندی این طرح مهم و ارزنده و اختصاص اعتبار مورد نیاز نسبت به فعال کردن این پروژه اقدام کرد و در سطح وزارت نگاه ویژه ای به این پروژه خواهیم داشت.

برای تکمیل این پروژه هنرستانی که از بخشهای مختلف آموزشی،خوابگاهی،ورزشی و سرایداری وهمچنین سایت های گاوداری،مرغداری و پرورش ماهی با مجموع 6 هزار و 400 مترمربع زیربنا بر اساس قیمت سال 96 به 8 میلیارد و 240 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

در این بازدید علاوه بر منصور مجاوری مشاور ارشد وزیر،نظام مرادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش کردستان و محسن شهرستانی معاون دفتر و ایرانپور مشاور دفتر کاردانش وزارت آموزش و پرورش هم حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار