معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه بیست تهران:

اجرای جشنواره آموزشی مشکات برای ششمین سال متوالی در شهرری

شهرری (پانا)-معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ششمین جشنواره آموزشی مشکات در چهار محور فرهنگ شهروندی، مباحث زیست محیطی، فرهنگ رانندگی و معماری ایرانی خبرداد.

کد مطلب: ۶۹۸۹۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی با بیان این مطلب گفت: جشنواره آموزشی مشکات برای ششمین سال متوالی با هدف ترویج فرهنگ شهروندی و اصلاح رفتارهای اجتماعی در محله های 20 گانه این منطقه جنوبی اجرا شده است و شهروندان تا پایان دی، فرصت دارند آثار خود را ارسال کنند.

وی در ادامه ، با اشاره به اینکه این جشنواره در قالب فعالیت های هنری، نمایشی، آئینی و فرهنگی و با رویکرد تهران، شهر امید، مشارکت و شکوفایی اجرا می شود،افزود: جشنواره آموزشی مشکات امسال در چهار محور فرهنگ شهروندی، مباحث زیست محیطی، فرهنگ رانندگی و معماری ایرانی برگزار می شود.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 به استقبال و مشارکت گسترده شهروندان در پنج جشنواره ای که سال های پیش برگزار شده ،اشاره کرد و گفت: سال گذشته 29 هزار اثر از سوی شهروندان منطقه 20 برای دبیرخانه جشنواره مشکات ارسال شده بود که 5 اثر حائز رتبه های اول تا سوم در شهر تهران شدند.

شایان ذکر است ، تمامی رده های سنی می توانند با ارسال آثار هنری به سراهای محله ومدارس در قالب نقاشی، داستانک، خاطره نویسی، عکاسی، کاریکاتور، گزارش تصویری و شعر در جشنواره مشکات شرکت کنند.

/خبرنگار: محمد محسنی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار