فراخوان عمومی طراحی سوال نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو

تهران (پانا) - باشگاه نانو در نظر دارد برای ارتقای کیفیت و ایجاد تنوع در سوالات المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو از نظرات تمامی متخصصان و علاقمندان در این زمینه استفاده کند.

کد مطلب: ۶۹۸۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارس ستاد فناوری نانو، نهادهای ترویجی، برگزیدگان المپیادهای پیشین، دانشجویان و فارغ‌ا‌لتحصیلان، دبیران و اساتید می‌توانند در طراحی سوالات المپیاد دانش آموزی نانو با باشگاه همکاری کنند و سوالات خود را در قالب فرمی که در ادامه این متن آمده است، با درج موضوع پست الکترونیکی با عنوان "سوالات نهمین المپیاد" به نشانی اینترنتی olympiad@nanoclub.ir ارسال کنند.

سوالاتی که پس از انجام داوری برای استفاده در آزمون‌های آزمایشی و اصلی المپیاد و یا برای نگهداری در بانک سوالات المپیاد مناسب شناخته شوند، مورد تشویق قرار می‌گیرند.

علاقه مندان در صورتی که تمایل دارند سوالاتشان به جلسات داوری این دوره از المپیاد برسد، تا تاریخ 25 دی ماه 96 فرصت ارسال سوالات را دارند.

آزمون مرحله اول نهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، اردیبهشت سال 1397 در سراسر ایران برگزار خواهد شد.

علاقه مندان برای دریافت فرم طراحی سوال، شیوه‌نامه طراحی سوال و آیین‌نامه حمایت و تشویق طراحان سوالات برگزیده به آدرس nano.ir مراجعه کنند.

نکات قابل توجه
1-سوالات باید بر اساس مباحث اصلی دبیرستان طرح شود و در مواردی که نیاز به دانستنی‌های خاصی وجود دارد، مطلب به صورت یک متن، مانند سوالات درک مطلب در ابتدای سوال آورده شود.
2- برای اطلاع از منابع مطالعاتی که از سوی باشگاه به دانش‌آموزان پیشنهاد شده اینجا را ببینید. این تذکر به معنای محدودیت طرح سوال از این منابع نیست.
3- سوالات باید بر اساس جدول سرفصلی که برای المپیاد نانو آماده شده است طراحی شوند.
4-سوالاتی که در قالب فرم طراحی سوال نباشند، داوری نخواهند شد.
5- از ارسال سوالات شبیه به نمونه سوالات المپیاد سال‌های گذشته اجتناب شود، اگر سوال ارسالی، تکراری تشخیص داده شود، مورد داوری قرار نمی‌گیرد.
6-پس از ارسال سوال، ایمیل دریافت سوال از سوی باشگاه برای طراحان فرستاده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار