معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز:

فلسفه وجودی بودجه، برنامه ریزی و نهایتاً رسیدن به اهداف بلند آموزش و پرورش است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز از برگزاری جلسه توجیهی بودجه ریزی عملیاتی مناطق در راستای بودجه بندی استانی خبر داد و گفت: فلسفه وجودی بودجه، برنامه ریزی و نهایتاً رسیدن به اهداف بلند آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۹۷۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از البرز، مراد مالمیر در این جلسه که با حضور کارشناس مسوولان بودجه مناطق و نواحی تابعه آموزش و پرورش استان البرز در محل سالن کنفرانس امام علی(ع) برگزار گردید گفت: فلسفه وجودی بودجه، برنامه ریزی و نهایتاً رسیدن به اهداف بلند آموزش و پرورش است.

وی افزود: بودجه سال ،1397 بودجه ای استانی است و در همین راستا توضیحاتی را برای اعضا حاضر در جلسه ارائه نمود .

وی در ادامه راهکارهای لازم برای آماده سازی استان در راستای اجرای بودجه ریزی عملیاتی استانی پیرامون بودجه سال 1396 و نحوه اجرای بودجه در سه ماه پایانی سال 1396 بیان نمود.

توضیحدر ادامه جلسه، مالمیر نکاتی در خصوص نحوه محاسبه و اجرای بودجه ریزی عملیاتی و تکمیل فرمهای مربوطه برای آماده سازی جهت موافقت نامه با سازمان برنامه و بودجه استان و تفاهم نامه مناطق تابعه عنوان کردند.م

در پایان مقرر گردید جلسات با کارگروه ویژه هماهنگی برنامه و بودجه ( کمیته هماهنگی برنامه و بودجه ) در مناطق تابعه تشکیل و گزارش ها و نتایج آن برای استان ارسال گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار