آموزش و پرورش خراسان رضوی رتبه اول تجهیز سیستم های گرمایشی مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در حاشیه یادواره شهدای حوزه و دانشگاه، از تجهیز مرکز رفاهی فرهنگیان بردسکن خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۶۵۰۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، علیرضا کاظمی از کمک یک میلیارد ریالی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی برای تجهیز یک مرکز رفاهی در بردسکن خبر داد و افزود: آموزش و پرورش خراسان رضوی در سطح کشور با ۱۸ هزار کلاس که مجهز به سیستم گرمایشی است با فاصله بسیار زیاد از استان‌های دیگر در صدر کشور ایستاده است.
کاظمی افزود: ۲ هزار و ۶۰۰ مدرسه را به سیستم گرمایشی مجهز کردیم و به سمت تجهیز ۱۰۰ درصدی حرکت می‌کنیم.
وی از داشتن بخاری‌های نفتی استاندارد در مدارس خبر داد، و گفت: این بخاری‌ها باید حتما حذف شود بنابراین با توجه به مشکلات اقتصادی کشور منابع محدود است، و با تقدیر از کمیته برنامه‌ریزی در استان و شهرستان‌ها تقاضا می‌شود، که آموزش و پرورش را بیش از این کمک نمایند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در مجموع ۳۰ درصد از مدارس آموزش و پروش استان خراسان رضوی نیاز به مقاوم‌سازی، تخریب و بازسازی دارد که در دستور کار قرار گرفته است.
کاظمی در خصوص میزان اعتبار مورد نیاز برای رفع مشکلات بازسازی و مقاوم سازی مدارس اظهار داشت: اگر تمام اعتبارات استان را به آموزش و پرورش اختصاص دهند همین یک قلم را نمی‌توانند تامین کنند.
وی از نیاز استان به ۸ هزار کلاس درس خبر داد و افزود: اول مهر امسال ۷۰ واحد آموزشی و بیش از ۵۰۰ کلاس درس تحویل به آموزش و پرورش شده، اما حجم کار زیاد و وسیع است.
کاظمی اظهار داشت: خیرین سالی ۱۲۰ میلیارد تومان به آموزش و پرورش کمک می‌کنند اما کفاف رفع مشکلات آموزشی استان را نمی‌دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار