ازدواج یک زوج رسانه ای گلستانی در جوار شهدای گمنام گرگان

این بار پیوند آسمانی زوج رسانه‌ای «فاطمه راییجی»و «داوود خاندوزی» در استان گلستان در جوار شهدای گمنام خبرساز شد، پیوندی مبارک، آگاهانه، صادقانه، ساده و مومنانه که لبخند شادی را بر لبان اهالی رسانه مهمان کرد.

کد مطلب: ۶۹۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، زوج رسانه‌ای استان گلستان در تپه نور شهدای شهرستان گرگان آغاز زندگی مشترک خود را جشن گرفتند و پیام این حرکت تحسین‎برانگیز در راستای ازدواج آسان و توسل به شهدا برای ساختن بنای یک زندگی مستحکم بود، این زوج رسانه‎ای فارغ از هیاهوی مراسمات تجملاتی با انتخاب سبک زندگی اسلامی به خانه بخت رفتند.

خطبه عقد «داود خاندوزی» خبرنگار تسنیم و «فاطمه راییجی» خبرنگار فارس استان گلستان در جوار شهدای گمنام در تپه نورالشهدای شهرستان گرگان جاری شد، این زوج جوان با الهام از بیانات مقام معظم رهبری؛ مبنی بر ترویج ازدواج آسان، زندگی مشترک خود را آغاز کردند.

داود خاندوزی خبرنگار خبرگزاری تسنیم در حاشیه مراسم عقدش در تپه نورالشهدای گرگان گفت: ترویج فرهنگ و ایثار شهادت جزو اولویت‎های ما در زندگی بوده است در همین راستا تصمیم گرفتیم زندگی مشترک خود را با دعای شهدا و خانواده معظم آنان آغاز کنیم.

وی با تاکید بر اینکه سنت‎های غلط و هزینه‎های زیاد ازدواج جوانان، این امر الهی را به یک کابوس تبدیل کرده؛ مراسم‎های پرخرج‎ آنچنانی را یکی از دلایل تعویق ازدواج در جوانان عنوان کرد و افزود: خطبه عقدمان در جوار شهدای گمنام جاری شد تا هیچگاه فراموش نکنیم امنیت و شادی‎های هر روزمان به سادگی به دست نیامده است.

خاندوزی با بیان اینکه برگزاری مراسم ازدواج آسان باید الگویی برای جوانان و خانواده‎ها شود، تصریح کرد: با حضور در تپه نورالشهدا ازدواج عاری از گناه را خواستیم تجربه کنیم.

این فعال رسانه از جوانانی که در آستانه ازدواج قرار دارند خواست تا زندگی مشترک خود را در کنار شهدا و یا مکان‎های مذهبی برگزار کنند.

فاطمه رائیجی خبرنگار خبرگزاری فارس استان گلستان با تاکید بر اینکه شهدا زنده و ناظر بر اعمال ما هستند، ابراز کرد: با آغاز زندگی مشترک‎مان در جوار شهدای گمنام خواستیم دعای خیر خانواده‎های معظم شهدای گمنام را در زندگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه شهدا با خدا معامله کردند، افزود: دعای حضرت فاطمه (س) با این شهدای گمنام همراه است، قطعا زندگی ما با نام این شهدا سراسر نور و بابرکت خواهد شد، من نیز به عنوان یک خبرنگار به جوانان توصیه می‎کنم ازدواج را به تاخیر نیندازند.

این فعال رسانه‎ای از مسوولان خواست تا کمی بیشتر به فکر ازدواج جوانان و نیازهای اولیه زندگی آنان باشند، گفت: آغاز زندگی مشترک ما در این مکان معنوی، نزول برکت و معنویت را به دنبال خواهد داشت و پایه‎های زندگی مان را مستحکم می‎کند.

رائیجی با بیان اینکه سادگی در مراسم ازدواج باید در جامعه ترویج شود، ابراز کرد: سبک زندگی شهدا در سادگی و بی‎آلایشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار