حضورنایب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس شورای اسلامی درشورای اداری اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر با حضور، نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۶۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این جلسه پروانه مافی در سخنانی اظهار داشت :زلزله اخیر تهران برای مسئولین کشور یک مانور آمادگی مدیریت در شرایط بحران بود و از تهیه یک لایحه جهت شرح وظایف مدیران در هفته آینده نیز خبرداد.

وی در ادامه افزود: تمامی فرمانداران شهرستانهای استان تهران موظف شدند ، ارزیابی خود را از میزان آمادگی دستگاه های تحت نظر خود در زلزله اخیرتنظیم وبه کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس شورای اسلامی ارسال نمایند.

وی سپس به تشریح مشکلات شهرستان اسلامشهر پرداخت وناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی را باتوجه به خصوصی شدن و انتقال اسناد به رانندگان دارای 300اتوبوس در سال 89 دانست که در سال 97به 115خواهد رسید.

مافی، مشکل مهم دوم را عبور خط راه آهن جنوب ازاسلامشهر ،در دو ایستگاه قطارهای باری ومسافربری به مقدار 1000هکتار زمین و مجاورت با اماکن مسکونی و ایجاد آلودگی صوتی برشمردوتاکید کرد:قرار است با برگزاری جلسات پیگیری در این هفته با مسئولین مربوطه مشکلات سریعتر حل گردد.

نایب رئیس کمیسیون شوراها وامورداخلی مجلس شورای اسلامی ، از تکمیل بیمارستان 400تختخوابی اسلامشهر با قول مساعد وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در سال 97خبر داد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، پردیس و اسلامشهر بخش دیگری از بیانات خود ،به تشریح ارقام اختصاص یافته در بودجه جدید دولت در حوزه های خانواده ، کودکان و نوجوانان پرداخت و میزان تاثیر نمایندگان در تغییر ارقام تخصیصی را بین 5تا 8درصد دانست.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار