پانا گزارش میدهد/

اولویت کار بهزیستی آماده سازی کمپ ترک اعتیاد است

استاندار همدان ضمن اشاره به آلوده سازی جامعه توسط معتادان گفت: یکی از کارهای اولویت دار بهزیستی آماده سازی کمپها است. تصمیم ما جدی است که نگذاریم محیط آلوده شود.

کد مطلب: ۶۹۵۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: در رسیدگی به طرح ها هیچ جنبه سیاسی مدنظر نباشد و اولویت مبارزه با این آفت و تسریع در طرح های موثر باشد.

وی تاکید کرد: در همه برنامه ها آموزش در اولویت قرارگیرد. همه مکانهایی که قابلیت پاتوق دارند باید، ساماندهی شوند. تملک و تغییر کاربری محدوده تپه پیسا و تبدیل به پارک و فضای سبز پیگیری شود، یک سوم هزینه این کار را استانداری تقبل می کند.

استاندار همدان گفت: مبارزه با مواد مخدر و آسیب های آن از جمله آسیبهای اجتماعی مورد تاکید مقام معظم رهبری برای برنامه ریزی و کاهش آسیب بسیارحائزاهمیت است.

وی افزود: ما در شهر، معتاد متجاهر نداریم، باید همه جا را برای معتادان متجاهر و خرده فروشان نا امن کنیم. بهزیستی تلاش خود را بیشتر کند و هر معتادی معرفی شد باید برای آنها تامین جا کنند و اگر مشکلی دارند، بگویند.

نیکبخت گفت: معاون سیاسی و امنیتی جلسه ای خاص با بهزیستی داشته باشد، برای بنده مسموع نیست که روزی گفته شود ماده ۱۶ جا ندارد. اعتبار لازم و شرایط آن هست و باید جا و امکانات برای ماده ۱۶ پیش بینی شود. مراقبت و جمع آوری ها در تپه پیسا مستمر باشد و آنجا رها نشود.

وی بیان کرد: یکی از کارهای اولویت دار بهزیستی آماده سازی کمپها است/تصمیم ما جدی است که نگذاریم محیط آلوده شود، اگرجا کم داریم بروند تهیه کنند، نیروی انتظامی، سپاه، دادگستری و همه آماده هستند.

استاندار همدان گفت: حسن کار زمانی به قبح کار تبدیل می شود که کار رها شود و وضعیت به شکل سابق برگردد، مستمر باید طرح اجرا شود تا محیط با تغییر کاربری به فضای سبز تبدیل شود. وقتی می گوییم زندان نداشته باشیم، زندان باید دانشگاه شود و این محیط آلوده نیز باید به فضای سبز و پارک برای آسایش مردم تبدیل شود.

وی اظهار کرد: شهرداری آن محیط را در هماهنگی با شهرداری ساماندهی کند. رسانه ها هر چه در توان دارند در معرفی این آسیب به کار بگیرند تا این آسیب گسترش پیدا نکند. همواره از گزارش کشفیات تقدیر می کنیم البته برخورد با خرده فروش ها هم بسیار مهم است و باید روال گذشته در برخورد با خرده فروش ها تداوم یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار