رونمایی از نرم افزار مجموعه شعر،دانش آموز گلبهاری

مدیر اداره آموزش و پرورش گلبهارگفت: بحث شعر و ادبیات هوش سرشاری در ترکیب کلمات می خواهد که این امر ممارست فراوانی را می طلبد

کد مطلب: ۶۹۵۰۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، دانش آموزی شاعر به نام سارا کاظمی نسل که توانسته تا کنون بیش از 130 قطعه شعر با عناوین مختلف بسراید.این دانش آموزدر مقطع متوسطه دوم آموزشگاه غیر دولتی حبل المتین گلبهار مشغول تحصیل است.

طی مراسمی که در آموزشگاه حبل المتین به منظور ارج نهادن به مقام شعر وادب و تجلیل از این دانش آموز فرهیخته با حضور رئیس آموزش و پرورش گلبهار و کارشناسان برگزارگردید،ابتدا ساراکاظمی نسل ضمن خوش آمدگویی ، قطعه ای از اشعار خود را قرائت کرد و سپس رئیس اداره آموزش و پرورش گلبهار ضمن ابراز خرسندی از وجود اینچنین دانش آموز مستعدی در منطقه،طبع شعری را یک موهبت الهی دانست و تصریح کرد: بحث شعر و ادبیات هوش سرشاری در ترکیب کلمات می خواهد که این امر ممارست فراوانی را می طلبد.

حمیدرضا خمر رئیس اداره آموزش و پرورش در ادامه به رونمایی از مجموعه اشعار که در قالب کتاب الکترونیکی توسط امور تربیتی این منطقه گردآوری شده بود پرداخت.

دوست علیزاده کارشناس فرهنگی وهنری گلبهارضمن تشریح این نرم افزار،قدرت شعر سرایی این دانش آموز را بسیار خوب دانست و با آرزوی توفیق بیش از پیش برای این دانش آموز ،هدف ازطراحی این نرم افزاررا تکثیر اشعاراین دانش آموز،باتوجه به گسترش کاربرد گوشی های هوشمند و همچنین استفاده بهینه ازشبکه های اجتماعی برای توسعه شعر و ادب و تشویق این دانش آموز دانست.

در حاشیه مراسم طی مصاحبه ای که با سارا کاظمی نسل انجام گرفت ایشان در پاسخ به سوالات خبرنگار پانا گفت: در مقطع ابتدایی بود که اولین شعر را سرودم و چون به نظرم جالب نمی آمد با کسی بازگو نکردم این روند ادامه داشت تا اشعارم روزبه روز بهتر میشد و بالاخره تصمیم گرفتم با مادرم این موضوع را در میان بگذارم وقتی یک قطعه از اشعارم را خواندم مادرم بسیار خوشحال شد و بلافاصله مرا به کانون فرهنگی و هنری ناحیه 2 مشهد برد. اکبر زاده دبیر ادبیات کانون مشوقم شد و سبک های شعر گویی را برایم توضیح داد.

شاعر جوان گلبهاری در پایان افزود:امیدوارم بتوانم یک روز اشعارم را به چاپ برسانم و برای این موضوع از مسؤلین آموزش و پرورش میخواهم درتوسعه شعر و ادب و اهمیت بیشتر دانش آموزان به بحث شعر گویی مرا پشتیبانی نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار