اولین گردهمایی روسای انجمن های ورزش دانش آموزی آذربایجان غربی برگزار شد

ارومیه (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش آذربایجان غربی توجه به سه مقوله ورزش، هنر و اخلاق که جزو رویکردهای اصلی هر نظام آموزشی در دوره ابتدائی است را خواستار شد.

کد مطلب: ۶۹۴۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد

اولین گردهمایی روسای انجمن های ورزش دانش آموزی استان پیش از ظهر امروز در محل سالن اندیشه اداره کل برگزار شد.

«ولی حسینی» معاون تربیت بدنی و سلامت استان در این جلسه با بیان اینکه بسترسازی ورزش همگانی باید در آموزش و پرورش تحقق یابد؛ اظهار کرد: توجه به سه مقوله ورزش، هنر و اخلاق باید جزو رویکردهای اصلی هر نظام آموزشی در دوره ابتدائی باشد.

وی خاطر نشان کرد: توسعه مشارکتهای درون و برون سازمانی در طول چند سال گذشته با حمایتهای مدیرکل آموزش و پرروش استان بنحو مطلوبی محقق شده است.

حسینی افزود: امسال تقویم اجرایی فعالیتهای ورزشی همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید به مناطق 24 گانه آموزشی استان ارسال شد که این مهم منجر به برنامه ریزی دقیق و اجرا منظم برنامه خواهد شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت استان گفت: طرح «تربیت بدنی با خانواده» که با هدف افزایش مشارکت اولیا، مدرسه و دانش آموزان اجرا می شود، منجر به افزایش شادابی و لذت بردن دانش آموزان از درس تربیت بدنی بویژه در دوره ابتدائی می شود.

این مقام مسوول اذعان کرد: مجموعه تربيت بدني و سلامت آموزش و پرورش براي فعاليت هاي امسال كليد واژه "مكتب عام" را برنامه ريزي كرده است.

وی اضافه کرد: مدرسه محور نمودن فعاليت ها، كيفيت محور نمودن فعاليت ها، تعميم و همگاني نمودن فعاليت ها، برنامه محور نمودن فعاليت ها، علمي و تخصصي نمودن فعاليت ها، اخلاق محور نمودن فعاليت ها و مشاركت محور نمودن فعاليت ها توضيح هاي كليد واژه "مكتب عام" مي باشند.

گفتنی است در این جلسه حکم انتصاب «مرتضی فتوحی» به عنوان رئیس هیئت ورزش دانش آموزی استان اهدا و از زحمات «بابک آرمان نیا» تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار