در گفت‌وگو با پانا:

شهنازی: بدون هزینه نمی‌توان در جهان نتیجه گرفت/ رئیس جدید باید به لیگ والیبال بیشتر توجه کند

تهران (پانا) – کارشناس والیبال ایران علت ناکامی بانک سرمایه در جام باشگاه‌های جهان را عدم حضور بازیکنان بزرگ خارجی در ترکیب این تیم دانست.

کد مطلب: ۶۹۴۶۴۰
لینک کوتاه کپی شد

ناصر شهنازی کارشناس والیبال در گفت‌وگو با پانا درباره ناکامی تیم بانک سرمایه در جام باشگاه‌های جهان گفت: ما باید این واقعیت را بپذیریم که تیم‌هایی که در جام باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کنند باید از همه نظر تقویت‌شده باشند. تیم‌هایی که در باشگاه‌های جهان حضور داشتند بهترین بازیکنان جهان را در اختیار داشتند و تفاوت اصلی آن‌ها با تیم بانک سرمایه همین بود .

وی ادامه داد: ما هیچ زمانی منکر بازی خوب بازیکنان بانک سرمایه نمی‌شویم اما تفاوت آن‌ها با تیم‌های حاضر همین بود که در بانک سرمایه بهترین والیبالیست‌های ایران حضور داشتند اما در تیم‌های دیگر بهترین‌های جهان بودند. ضمن اینکه تیم‌های حاضر در باشگاه‌های جهان هزینه‌های زیادی انجام داده بودند .

شهنازی تأکید کرد: به نظرم تیم‌های ایرانی زمانی می‌توانند در جام باشگاه‌های جهان قدرتمند ظاهر شوند که دو یا چند بازیکن جهانی و قدرتمند را در تیمشان داشته باشند. قبل از اعزام همه می‌دانستند که قرار است با چه تیم‌های بازی کنند از همین رو نیاز بود تا تیم بیشتر از این‌ها تقویت شود . در خیلی مواقع بازیکنان فراتر از حد انتظار ظاهر می‌شدند اما در امتیاز گیری دچار مشکل می‌شدند و همین عامل هم باعث شد نتوانند خوب بازی کنند .

وی افزود: به نظرم نباید عدم موفقیت بانک سرمایه را به یک یا چند بازیکن تعمیم داد، همه به‌اندازه خودشان تلاش کردند اما واقعاً سطح مسابقات جام باشگاه‌های جهان بالاست و نمی‌توان بدون هزینه و برنامه‌ریزی در این رقابت‌ها موفق شد و نتیجه گرفت.

این کارشناس والیبال همچنین به انتخابات فدراسیون والیبال که پیش روست اشاره کرد و گفت: والیبال در این سال‌ها نشان داده که ازنظر مدیریتی شرایط خوبی داشته و موفقیت تیم‌های ملی در رده‌های مختلف هم گواه بر این مطلب بوده است. به‌هرحال افرادی که نامزد شدند همگی به والیبال و تأثیرش در جامعه اشراف کامل دارند و می‌دانند که انتظارات از این رشته بالا رفته و باید کسی روی کار بیاید که بتواند تأثیرگذار باشد و پیشرفت و موفقیت برای این رشته روزبه‌روز بیشتر از گذشته شود. امیدوارم کسی روی کار بیاید که صلاحیت داشته باشد و والیبال ایران را بشناسد .

وی در پایان گفت: در حال حاضر لیگ یکی از راه‌های موفقیت گروه‌های ملی است و از همین لیگ ستاره‌های نسل بعد والیبال به وجود می ایند؛ بنابراین باید توجه به لیگ بیشتر شود و مسابقات با کمترین حاشیه و تنش برگزار شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار