خیر سقزی هر سال یک مدرسه روستایی را تعمیر و بهسازی می کند

خیر سقزی ، برای سومین سال متوالی ، هر سال یک مدرسه روستایی را بصورت اساسی تعمیر و بهسازی کرد .

کد مطلب: ۶۹۴۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، حسین کوکبی، از افراد نیک اندیش و خیر شهرستان سقز با صرف هزینه ای حدود 450 میلیون ریال ، طی سالهای 94 تا 96 ، مدارس روستاهای جوشن ، و مزره در حوزه سرشیو و دبستان کیله شین از توابع دهستان میرده را به صورت کامل و با هزینه شخصی بطور ویژه و اساسی تعمیر و نوسازی کرد .

معاون پشتیبانی و توسعه آموزش و پرورش شهرستان سقز در این رابطه گفت: تعمیرات دبستان روستای مزره ، که در اواخر تابستان سال جاری توسط این خیّر شروع و هم اکنون مراحل پایانی آن در حال انجام است، شامل : بازسازی کامل ،گچکاری داخل ساختمان ، اصلاح و رفع عیوب سیم کشی ، نصب و اجرای سرامیک بدنه کلاسها تا ارتفاع 120 سانتی متر، نقاشی و رنگ آمیزی درب ها و دیوارهای داخلی ، احداث دیوار محوطه و رفع موانع خطرزا ، ترمیم سیمانکاری نمای مدرسه ، نصب لوله ناودانی ها و نهایتا تعویض پنجره های آهنی با پنجره PVC است.

توفیق دستان افزود: با انجام این تعمیرات ، فضای آموزشی فوق دارای جذابیت ویژه ای برای تحصیل دانش آموزان عزیز روستا شده است.

گفتنی است، آموزش و پرورش شهرستان نیز به جهت تقدیر و همراهی با زحمات و نیات خداپسندانه آقای کوکبی، نسبت به تعویض کلیه ی تجهیزات اداری و آموزشی مدرسه با اقلام جدید و همچنین تغییر سیستم گرمایشی مدرسه از بخاری کاربراتور دار به سیستم حرارت مرکزی با نصب پکیج و رادیاتور اقدام کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار