پاپایی: هدف شورای آموزش‌وپرورش تعالی‌بخشی به نظام تعلیم و تربیت است

تهران (‌پانا)‌ - مدیر امور شوراهای آموزش‌وپرورش، شورا را بسیج سرمایه‌ها، منابع ملی و منطقه ای برای تعالی نظام تعلیم و تربیت دانست.

کد مطلب: ۶۹۳۶۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی، رسول پاپایی با اشاره به تشکیل شورای آموزش و پرورش و شورای سیاستگذاری و هماهنگی مناطق مرزی استان خوزستان گفت: قانون شوراهای آموزش وپرورش قانونی مترقی است که با اجرای درست آن بیش از پیش نظارت و مشارکت در آموزش و پرورش افزایش می یابد.

پاپایی تصریح کرد : حضور استانداران و ائمه جمعه و شهرداران و سایر مسئولان محلی و منطقه ای به استحکام و قوت تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش کمک می کند.

وی افزود: دستگاهها و نهادهای مختلفی برای همکاری، مشارکت و یاری رساندن به آموزش و پرورش وتحقق اهداف قانونی شوراها واجد تکالیفی هستند و تلاش ما این است که با یک ارتباط منطقی و دوسویه و جلب و جذب امکانات بخش ها و نهادهای مختلف بخش وسیعی از اهداف قانون تحقق پیدا کند .

نماینده وزیر در مناطق آزاد و تجاری تصریح کرد :قانون شوراهای آموزش و پرورش ظرفیت مناسبی برای ایفای نقش در اقتصاد آموزش و پرورش و تمرکز زدایی و تامین منابع جدید است و حضور وزیر آموزش و پرورش در جلسات شورای آموزش و پرورش و شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد تجاری اروند در هفته جاری در راستای تعمیق همکاری های بین مناطق آزاد و آموزش وپرورش صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار