مدیر کل آموزش و پرورش استان خبر داد؛

کسب عنوان پژوهنده برتر کشوردر جشنواره پژوهش و فناوری دانش آموزی

مدیر کل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان گفت: ابوالفضل نورا دانش آموز دوره متوسطه وعضو پژوهش سرای دانش آموزی پویندگان ناحیه یک زاهدان موفق به کسب عنوان پژوهنده برتر سال 96 کشور شد.

کد مطلب: ۶۹۲۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهارداشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان جشنواره پژوهش و فناوری دانش‌آموزی صبح سه شنبه بیست و یکم آذر با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و دانش‌‌آموزان برگزیده در دبستان آرمینه مصلی نژاد منطقه 6 تهران برگزار شد و این دانش آموز که عضو پژوهش سرای دانش آموزی پویندگان زاهدان است، روز گذشته در تهران مورد تجلیل وزیر آموزش و پرورش، وزیر علوم، تحقیقات و فن آوری و رئیس پژوهشگاه مطالعات کشور قرار گرفت.

وی افزود: نورا با دارا بودن 2 طرح‌ ماده اطفاء حریق و ساخت درب ایمن هوشمند در مقابل زلزله توانست عنوان پژوهنده برتر کشوری را از آن خود کند و این موفقیت را برای استان به ارمغان آورد.

نخعی تصریح کرد: در این آئین از هفت دانش آموز دوره ابتدایی، هفت دانش آموز دوره متوسطه اول و هفت دانش آموز دوره متوسطه دوم با حضور وزیران علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش تجلیل شدند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: هفته پژوهش سال 96 از امروز، 21 آذر با شعار «پژوهش تقاضا محور، تجاری سازی فناوری و زیربنای اقتصادی» آغاز شد و تا 27 آذرماه ادامه خواهد داشت.

شایان ذکر است: روزهای این هفته با عنوان پژوهش فناوری و مدرسه، پژوهش فناوری و دانشگاه کارآفرین، پژوهش فناوری و صنعت، پژوهش فناوری اقدام و عمل، پژوهش فناوری و حامیان پژوهش، ایده برتر سرمایه ملی، پژوهش فناوری و حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار