با حضور مولفین کتاب نونگاشت ادبیات فارسی

همایش استانی ادبیات فارسی در محلات برگزار شد

همایش استانی ادبیات فارسی با حضور مولفین کتاب نونگاشت ادبیات فارسی پایه یازدهم و دبیران ادبیات فارسی استان مرکزی در سالن اجتماعات حضرت زینب(س) محلات برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۲۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، مدیر آموزش و پرورش محلات گفت: دانش آموزان باید نگاه ویژه ای به درس ادبیات داشته باشند.

حسن شمس با بیان اینکه در سال های گذشته استفاده از تبصره برای ادبیات مقدور نبود نگاه خاصی به این درس وجود داشت و این امر باعث ایجاد اهمیت در نظر دبیران، دانش آموزان و اولیا می شد افزود: امروز این مسئولیت به عهده دبیران این رشته است که بتوانند از روش های دیگر و برنامه های دیگر جذابیت را ایجاد نموده و انگیزه را برای مطالعه در دانش آموزان خلق نمایند.

وی ادامه داد: تقویت بنیه دانش‌آموزان در ادبیات مبنای تقویت دیگر دروس پایه است.

مجتبی حیدری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی، حسین قاسم پور مقدم رئیس گروه زبان و ادبیات فارسی دفتر تألیف کتب درسی و دکتر علی اکبر کمالی نهاد رئیس دبیرخانه راهبری ادبیات کشور و عضو هیأت علمی دفتر تألیف از دیگر سخنرانان این همایش بودند.

در ادامه این همایش کارگاه آموزشی با حضور حسین قاسم پور مقدم، علی اکبر کمالی نهاد و معصومه نجفی پازوکی عضو هیأت دفتر کتب درسی برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار