الگوبرداری از سبک زندگی شهدا آینده جوانان را تضمین می کند

فرماندار کاشان گفت: الگوبرداری از سبک زندگی شهداء می تواند آینده جوانان و سلامت ایشان را تضمین کرده و مسیری امن، معتبر و مطابق با شرع و سیره امامان معصوم علیهم السلام است.

کد مطلب: ۶۹۱۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، حمید رضا مومنیان اظهار کرد: با بزرگداشت شعارهای انقلابی و دینی در مدح و رثای شهداء ،: باید به سمت ارائه برنامه و الگوی عملی از زندگی شهدا حرکت کرده و آن را در معرض و دسترس جوانان و دانش آموزان قرار دهیم.

به گفته وی، حاکمیت قانون، فصل الخطاب در رسیدگی به بروز هرگونه تخلف و جرم است و جایگاه والای شهیدان و خانواده محترم آنها ، فراتر از آن است که وسیله دستیابی به منافع سیاسی و جناحی قرار بگیرد.

وی گفت: جهت گیری برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان در سال های اخیر به سمت برنامه های فاخر مبتنی بر سوابق فرهنگی، هنری و تمدن کاشان بوده و رویکرد مدیریت عالی شهرستان پاسخ به تقاضاهای متنوع اقشار مختلف جامعه است.

مومنیان، با بیان ایثار و مجاهدت شهدای جهادگر به ویژه سردار شهید فارسی گفت: دقت، دلسوزی و اهمیت به انجام درست کار از ویژگی های این شهید والامقام است که باید برای نسل امروز الگوسازی شود و کلیه ادارات، نهادها و دانشگاه ها باید در برگزاری هرچه باشکوه تر کنگره 1700 شهید شهرستان مشارکت داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار