افتتاح اولین و تنها مرکز تخصصی مامایی در بردسکن

طی مراسمی با حضور حجت الاسلام مصوری امام جمعه موقت بردسکن، حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان، مجمع خیرین سلامت و جمعی از متخصصین و پزشکان اولین و تنها مرکز تخصصی مامایی در این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۶۹۱۷۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، حسین زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان بردسکن راه اندازی این مرکز تخصصی را به فال نیک گرفت و ضمن تشکر از زحمات و خدمات حاجی نژاد گفت: این کلینیک با مدیریت حاجی نژاد کارشناس مامایی با 20 سال سابقه کار خدمات مامایی با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان راه اندازی شده است و کلیه خدمات مامایی در این مرکز صورت می گیرد.


وی گفت: بر اساس شاخص‌های سلامت، به‌ویژه در مناطق روستایی، اجرای طرح تحول سلامت، و ترویج زایمان طبیعی و آموزش‌های مستمر کارشناسان سلامت شاهد ارتقا کیفیت سلامت در مناطق کمتر توسعه یافته شده است، که خوشبختانه گام‌های بلندی، با اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان برداشته شده است.


وی گفت: در راستای برنامه حمایتی تغذیه‌ای بنیاد علوی زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری و به منظور حمایت از زنان نیازمند باردار و شیرده، چهارمین مرحله توزیع هدایای رهبری در سال‌ جاری، شامل تعداد 400 سبد کالا شامل ۱۴ قلم مواد غذايي به ارزش بیش از 800 میلیون ریال، با همکاری شبکه بهداشت و درمان بردسکن نیز توزیع شد.حجت الاسلام مصوری امام جمعه موقت بردسکن ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی چنین مرکز در شهرستان از همت والای خانم حاجی نژاد در راه اندازی این کلینیک نیز تشکر کرد. وی در بخش دیگری از مطالبش بر ترویج زایمان طبیعی نیز تاکید کرد.

درپایان با حضور این عزیزان این کلینیک مورد افتتاح قرار گرفت و سرکار خانم حاجی نژاد از حضور امام جمعه موقت ، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مجمع خیرین سلامت و همکاران محترم در افتتاح این مرکز تخصصی مامایی نیز تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار