مديركل تربيت بدني آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا خبر داد

راه‌اندازی 50 مرکز حركت‌ اصلاحي براي اجراي طرح راست‌قامتي

تهران (پانا) – مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش از تاسیس 50 مرکز حرکت اصلاحی برای آموزش راست‌قامتی به دانش‌آموزان با كمك اولیا و معلمان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۱۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد

حسين بابويي در گفت‌وگو با پانا، در پاسخ به این سوال که علاوه بر والدین و سازمان پژوهش، دفتر تربیت بدنی و سلامت برای جلوگیری از چاقی دانش‌آموزان و خم شدن قامت آنان به دلیل حمل کتب درسی چه نقشی می‌تواند داشته باشد، اظهار کرد: به دليل تکالیفی که در آموزش‌وپرورش برعهده داریم فعالیت‌هایی را در این باره انجام می‌دهیم.

وی ادامه داد: برنامه‌هاي آموزش والدین، معلمان و پیشگیری از آسیب‌ها را در طی برنامه ششم توسعه و تا پنج سال آینده عملیاتی خواهیم کرد.

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش درباره طرح راست‌قامتي گفت: به جد دنبال آموزش والدین برای اجرای طرح راست‌قامتي هستیم که در این راستا محتوای آموزشی را با توزیع بروشورهایی منتقل می‌کنیم.

راه‌اندازی 50 مرکز حرکت اصلاحی

بابویی اشاره کرد: 50 مرکز حرکت اصلاحی را راه‌اندازی کرده‌ایم که آموزش اصول راست‌قامتي را با كمك اولیا و معلمان به دانش‌آموزان آموزش می‌دهند.

وی همچنین اضافه کرد: والدین می‌توانند دانش‌آموزان خود را که مشکل قامتی دارند به این 50 مرکز معرفی کنند تا تحت نظر متخصصان حرکت اصلاحی را تمرین کنند.

غربال‌گری 800 هزار دانش‌آموز

مدیرکل تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش گفت: سال گذشته 800 هزار دانش‌آموز در کل کشور غربال‌گری شدند تا مشکلات آنان از نظر قامتی رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار