مسئول فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی سما شهرستان شیروان:

قدرنسیم رحمت روزگار جوانی را بدانیم

مسئول فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی سما شهرستان شیروان در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیردولتی سما شهرستان شیروان گفت: : روزگار جوانی، در حقیقت نسیم رحمتی است که بهره گیری و قدردانی از آن ، آثار ارزنده ای دارد پس بر ما است که پیام حضرت رسول الله (ص) را ازیاد نبریم که فرمود: در ایام زندگی تان، نسیم های رحمتی می وزد، مراقب باشید و خود را در معرض آن قرار دهید.

کد مطلب: ۶۹۰۸۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، حجت الاسلام جواد خوش بیان در جمع دانش آموزان دبیرستان پسرانه غیردولتی سما شهرستان شیروان با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر غنیمت شمردن دوران جوانی و تاکید بسیار ایشان افزود: یکی از5 چیزی را که باید قبل از هر چیز غنیمت شمرد، جوانی قبل از پیری است و همچنین هنگامی که انسان در روز قیامت حاضر می شود، از جوانی اش سوال می شود که چگونه سپری کرده است و پروردگار فرشته ای دارد که هرشب فرود می آید و بانگ می زند، ای بیست ساله ها، تلاش و جدیت کنید.

وی در ادامه اظهار داشت: روزگار جوانی، فرصتی جبران ناپذیر است و از این رو بی اهمیتی به گذشت ساحت ها و روزهای این دوره روا نیست بلکه آراستن لحظه های بی نظیر آن با تلاش و فعالیت، آینده ای روشن و موفقیت آمیز را به ارمغان خواهد آورد.

مسئول فرهنگی مجتمع آموزشی فرهنگی سما شهرستان شیروان گفت: نعمت جوانی، بسیار گران بهاست و در قیامت نیز از این موهبت پرسیده می شود وجوانی فرصتی ناپایدار و نعمتی زودگذر است و تباه ساختن آن، چیزی جز اندوه و پشیمانی را برای دوران پس از آن، برجای نمی گذارد.

خوش بیان افزود: اساسا در جوانی دری به سوی صاحبان آنان گشوده می شود که چند صباحی بیش بر روی پاشنه نمی چرخد، چرا که از درب، تنها جوان است که می تواند با سرعت و دقت وارد و خارج می شود بنابراین، باید در زمان خود با وارد شدن به این در، از ذخیره های موجود بهره گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار