ادای احترام به امام راحل توسط میهمانان کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی

در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی مهمانان خارجی شرکت کننده به مقام شامخ امام (ره)ادای احترام کردند.

کد مطلب: ۶۹۰۸۸۰
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از مهمانان خارجی شرکت کننده در سی و یکمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با موضوع «وحدت و الزامات تمدن نوین اسلامی» به مقام شامخ امام (ره) ادای احترام کردند.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه موضوع وحدت مسلمانان از آرمان های مهم و اساسی حضرت امام خمینی(ره) گفت: سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی در مسیر تحقق آرمان های بلند امام راحل برای انسجام و اتحاد دنیای اسلام تشکیل شده است و امروز شرکت کنندگان در این کنفرانس با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان های بلند ایشان تجدید بیعت کردند.
آیت‌الله اراکی افزود: اسلام دین وحدت است و تمامی انبیاء الهی برای اتحاد و متحد سازی بشر آمده اند چرا که اگر این مهم اتفاق بیافتد جامعه بشری طعم خوش صلح، عدالت و فضیلت را خواهد چشید.
وی برگزاری کنفرانس وحدت اسلامی را گام موثری در جهت همفکری علمای اسلام و صاحب نظران در برای رسیدن به وحدت جهان اسلام ارزیابی کرد و اظهار داشت: پیشنهادها و سخنرانی هایی که علما و صاحب نظران جهان اسلام در سی و یکمین کنفرانس وحدت اسلامی می کنند مانند سال های گذشته بسیار اثرگذار و عملی هستند.
آیت الله اراکی ادامه داد: اکنون که داعش و تکفیری ها شکست خورده اند دنیای اسلام وارد مرحله جدیدی از حیات پربرکت خود شده است که باید برنامه ها و طرح های پیشنهادی در این کنفرانس متناسب با این مرحله جدید جهان اسلام باشد.
/خبرنگار : آتنا قابل /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار