شهردار اردبیل:

هوشمندسازی شهر اردبیل در دستور کار شهرداری اردبیل قرارگرفته است

شهردار اردبیل گفت: هوشمندسازی شهر اردبیل از طریق توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد دیتا سنتر برای شهرداری در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است

کد مطلب: ۶۹۰۴۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،حمید لطف‌اللهیان در جلسه شورای شهر اردبیل که در صحن علنی این شورا برگزار شد اظهار کرد: هوشمندسازی شهر اردبیل از طریق توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد دیتا سنتر برای شهرداری در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است .

وی افزود: متأسفانه قبلا اطلاعات و دیتاهای تخصصی مجموعه شهرداری با عوض شدن مدیران و کارشناسان هر حوزه از دسترس خارج می‌شد که با هوشمندسازی این سیستم در مجموعه شهرداری شاهد چنین اتفاقاتی نخواهیم بود .
شهردار اردبیل تصریح کرد: تهیه فیبر نوری برای مرکز دیتا سنتر از جمله اقدامات زیربنایی در این زمینه است که با مشارکت بخش خصوصی در حال انجام بوده و در این زمینه دیدارهایی نیز با اعضای محترم شورای شهر صورت گرفته است .
لطف‌اللهیان با اشاره به اینکه هزینه این سرمایه‌گذرای در سال نخست بیش از ۱۰ میلیارد تومان برآورد شده است ادامه داد: این امکانات می‌تواند در آینده خدمات ویژه‌ای برای شهروندان اردبیلی ارائه دهد .
وی با تأکید بر ظرفیت‌های گردشگری موجود در داخل شهر اردبیل بیان کرد: منطقه نمونه گردشگری شورابیل از جمله مناطقی است که ظرفیت توسعه بیشتری در آن وجود دارد و طرح اتوبوس دریایی نیز از جمله این طرح‌ها است .
شهردار اردبیل به احداث چهار زمین ورزشی جدید در محلات مختلف شهر اشاره کرد و افزود: این زمین‌ها در پارک وحدت، پارک قزل‌گول، سه‌راه اتوبوسرانی و شهرک مخابرات احداث خواهد شد که این طرح نیز با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار