پانا گزارش میدهد/

هفته وحدت باعث همبستگی مسلمانان جهان است

استاندار همدان گفت: هفته وحدت از ابتکارات حضرت امام( ره) است و خوشبختانه این نامگذاری موجب وحدت مسلمانان جهان شد.

کد مطلب: ۶۸۹۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا همدان، محمدناصر نیکبخت صبح امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: اداره کار باید هم کارفرما و هم کارگر را حفظ کند، اگر کارفرمایی نباشد، کاری هم برای کارگر نخواهد بود، البته اداره کار باید حقوق دو طرف را مدنظر داشته باشد. کالایی که در استان تولید می شود نباید از خارج از کشور تهیه شود و ذی حسابان نباید این فاکتورها را بپذیرند و این موضوع دوباره در نامه ای به اداره کل اقتصاد و دارایی استان تاکید شود. در خرید کالا باید قیمت و کیفیت کالا مد نظر و استفاده از تولیدات استانی در اولویت باشد.

نیکبخت ضمن اشاره به ضرب وشتم دو نفر از خبرنگاران توسط پیمانکار مرمت میدان امام(ره) گفت: کاوش های باستانشناسی میدان امام (ره) بسیار مهم است. شأن خبرنگاران برای ما مهمتر است و خبرنگار بازوی قوی و مؤثر ماست ، از آقای عراقی خواسته ام برخورد پیمانکار با خبرنگار را پیگیری کنند. فردا از میدان امام (ره)بازدید و موضوع ایجاد موزه را بررسی خواهم کرد.

وی به بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان اشاره کرد و گفت: امیدوارم کودکان و نوجوانان استان از جشنواره استفاده کنند. ما قدردان دغدغه دوستان درباره استان هستیم و خوشحالیم اگر به همان نسبت هم کمک کنند.

نیکبخت با اشاره به نرخ بیکاری در استان گفت: هر چقدر سرمایه گذار جذب شود بیکاری استان هر آماری داشته باشد، پایین تر می آید. هر کسی بخواهد کمک کند از وی سپاسگزاریم. آنچه مسلم است نرخ های مرکز آمار ایران و مرکز پژوهش ها برای ما سند است و نظرات دوستان را هم محترم می شماریم.

استاندار همدان افزود: هفته وحدت از ابتکارات حضرت امام( ره) است و خوشبختانه این نامگذاری موجب وحدت مسلمانان جهان شد.

وی افزود: منابع خوبی برای اشتغال به استان ابلاغ شده و همه باید کمک کنند تا این منابع جذب و آمار بیکاری کاهش یابد.۳۴۰ میلیارد تومان اعتبارات فراگیر باید در دو هفته آینده تعیین تکلیف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار