مسابقات استانی کشتی با چوخه به میزبانی کلات برگزار خواهد شد

مسابقات کشتی با چوخه دانش آموزی شهرستان کلات با استقبال بی نظیر دانش آموزان، اولیاء، فرهنگیان و ورزش دوستان شهرستان در سالن فاطمیه کلات برگزار شد.

کد مطلب: ۶۸۹۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ، این دوره از مسابقات با حضور 50 نفر در سه مقطع تحصیلی (دوره های ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم) و 7 وزن (38،45،55،58،60،68 و+68 کیلو گرم) برگزار گردید و در پایان به 21 نفر از مقام های اول تا سوم آن حکم قهرمانی و جایزه اهداء شد.

مدیر آموزش و پرورش کلات در حاشیه این دیدار و در مصاحبه با خبرنگار پانا از خراسان رضوی گفت: مسابقات کشتی با چوخه دانش آموزان مدارس کلات که این هفته برگزار شد، نشان از اتحاد و شاخص های ورزشی و آمادگی جسمانی دانش آموزان شهرستان کلات دارد که با توجه به مباحثی که در زمینه سنجش ظرفیت های شهرستان توسط آموزش و پرورش کلات انجام گرفته است، در نظر داریم تا یک دوره مسابقات کشتی با چوخه دانش آموزی استان خراسان رضوی به میزبانی کلات در سال تحصیلی جاری برگزار نماییم.

حمید جعفر نژاد، کارشناس تربیت بدنی و سلامت اموزش و پرورش کلات و دبیر اجرایی مساقات کشتی با چوخه دانش آموزی در خصوص الزامی بودن کارت داوری مسابقات کشتی با چوخه دانش آموزی اظهار کرد: برای داوری مسابقات استانی کشتی با چوخه برنامه ریزی هایی انجام داده ایم و آمادگی این را هم داریم که با برگزاری یک دوره کلاس داوری مسابقات کشتی با چوخه ، برای داوران استانی مسابقات، کارت داوری استانی نیز صادر کنیم. در واقع ملاک حضور و داوری در مسابقات کشتی با چوخه دانش آموزی، داشتن کارت داوری مسابقات خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار