در گفت گو با پانا:

جعفرزاده: دولت متناسب با امکانات کشور در زلزله خوب عمل کرد

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: «دولت متناسب با محدودیت امکاناتی که در کشور وجود دارد در زلزله کرمانشاه خوب عمل کرده است، مگر در زلزله های قبلی چه اتفاقات خاصی رخ داده است که بخواهیم توقع بیش از این داشته باشیم.»

کد مطلب: ۶۸۸۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در گفت و گو با پانا در مورد حضور به موقع دولتمردان در مناطق زلزله زده کرمانشاه اظهار کرد: «دولتمردان حضور بسیار خوبی در مناطق زلزله زده داشتند. هیچ دولتی نمی تواند در موارد بحرانی که از قبل پیش بینی نشده به صورت کلی سرویس دهی کند. این مسئله در تمام دنیا وجود دارد.»

وی با اشاره به کمک ها و حمایت های مردمی در زلزله کرمانشاه افزود: «عملکرد مردم در یاری رسانی به مردم زلزله زده بسیار خوب بود و این مهم ترین مسئله است.»

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه دولت باید با تدابیر مناسب کمک های مردمی را نظام مند و هدفمند کند، گفت: «اینکه دولت از مردم درخواست کمک کند هیچ اشکالی ندارد . دولت می تواند به مردم بگوید که اکنون به تنهایی قادر به حل بحران نیست . لزومی هم ندارد که تعداد زیادی نیرو همیشه برای چنین حوادثی آماده باش باشند چرا که بسیار هزینه بر است.»

وی خاطرنشان کرد: «خوشبختانه هر زمان که بحرانی در کشور رخ داده است مردم مهربان و انسان دوست ما به هم نوعان خود کمک کرده اند.»

جعفرزاده ایمن آبادی تصریح کرد: «برای اینکه همه کمک های مردمی هدفمند شود باید سازمان های متولی امر در زمینه امداد و نجات و مدیریت بحران قوی تر شوند و علاوه بر این می توانیم سازمان های مردم نهاد که با چنین اهدافی طراحی شده اند کمک بگیریم.»

وی در خصوص عملکرد دولت در زلزله کرمانشاه گفت : « دولت متناسب با محدودیت امکاناتی که در کشور وجود دارد در این امر خوب عمل کرده است، مگر در زلزله های قبلی چه اتفاقات خاصی رخ داده است که بخواهیم توقع بیش از این داشته باشیم.»

نماینده مردم رشت در مجلس یادآورشد : «متاسفانه زلزله کرمانشاه در یک فصل سخت و سرد و نزدیک به زمستان رخ داد. اگر این حادثه در فصل گرمی رخ می داد شاید مشکلات تا این حد خود را نشان نمی داد و دولت فرصت کافی داشت تا بتواند آسیب های زلزله را ترمیم کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار