فرمانده انتظامي استان اردبیل خبرداد:

كشف سرقت‌هاي 3 ميليارد و 200 ميليوني از سارقان حرفه‌اي منزل

فرمانده انتظامي استان اردبیل از كشف سرقت‌هاي 3 ميليارد و 200 ميليون ريالي از 3 سارق حرفه اي منزل خبر داد و گفت: سارقان با دستور مقام قضايي روانه زندان شدند.

کد مطلب: ۶۸۷۵۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،سردار "حسين عبدي" در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرك هاي "كارشناسان" و "نادري " شهرستان اردبيل بررسي موضوع با هدف كشف اين سرقت‌ها و افزايش احساس امنيت مردم اين شهرك‌ها در دستور كار كارآگاهان تيم دوم اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان قرار گرفت .

وي افزود: با انجام تحقيقات گسترده مشخص شد اخيراً 3 سارق حرفه اي و سابقه دار منزل توسط پليس "اروميه " دستگير، كه با هماهنگي مقام قضايي سارقان دستگير شده جهت انجام بازجويي‌هاي پليسي به اردبيل انتقال يافتند .

فرمانده انتظامي استان با اشاره با اعترافات سارقان دستگير شده است، گفت: با ارائه مستندات و مدارك قانوني و طي بازجويي‌هاي پليسي سارقان دستگير شده لب به سخن گشوده و به سرقت‌هاي متعدد از منازل مردم به ارزش 3 ميليارد و 200 ميليون ريال اعتراف كردند .

سردار "عبدي " با بيان اينكه سارقان با انگيزه كسب مال از راه نامشروع و تأمين هزينه مواد مخدر اقدام به سرقت منزل كرده بودند، تصريح كرد: هر 3 سارق با دستور مقام قضايي روانه زندان شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار