در طرح پیاده از خانه تا مدرسه شهر نی ریز مطرح شد؛

پیاده روی هزینه ای ندارد وآثار آن درجسم و روح دانش آموزان هویدا می شود

دانش آموزان آموزشگاه 15 خرداد شهرستان نی ریز در طرح پیاده از خانه تا مدرسه شرکت کردند.

کد مطلب: ۶۸۷۴۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس؛ طرح پیاده از خانه تا مدرسه دانش آموزان آموزشگاه 15 خرداد شهر نی ریز به همت مدیریت آموزش و پرورش این شهر برگزار شد.

این طرح با همت مدیر آموزش و پرورش، حضرت آیت الله فقیه امام جمعه و نماینده محترم خبرگان رهبری در استان فارس، شهرداری، راهنمایی و رانندگی، شبکه بهداشت و درمان ، اداره ورزش وجوانان و با حضور دانش آموزان و مسئولان آموزشگاه دخترانه 15 خرداد و جمعی از اولیاء در نی ریز برگزار شد.

در این طرح دانش آموزان با حضور در گلزار مطهر شهدا به غبارروبی، عطرافشانی و گلباران قبور مطهر شهدا پرداختند و سپس با حضور در محل مصلا ، پس از صرف صبحانه سالم، به اجرای نقاشی همگانی پرداختند و در پایان مسیر مصلا تا مدرسه را پیاده روی کردند.


مدیر آموزش و پرورش نی ریز در این مراسم با اشاره به هدفگذاری این طرح گفت : هدف این طرح ایجاد سلامتی و روحیه نشاط در دانش آموزان است.

این طرح همچنین با انگیزه فرهنگ پیاده روی و تحرک بیشتر برگزار شده است.


زارع معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش نی ریز در ادامه اظهار کرد: این پیاده روی هزینه ای ندارد و نقش و مزایای آن در سلامتی جسم و روح دانش آموزان هویدا می شود و اجرای آن نیاز به جا و مکان خاصی ندارد.

وی همچنین به اهمیت سلامت و تندرستی اشاره کرد و گفت : توجه به تغذیه سالم در سلامت روح و روان بسیار اثر بخش است.

زارع در پایان خاطر نشان شد: شایسته است که تمامی نهاد ها و ادارات این حرکت را سرلوحه خود قرار دهند و کارمندان بتوانند از خانه تا اداره را پیاده روی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار