مدیر آموزش و پرورش دلیجان در گفت و گو با پانا:

بسيج تداعی گر واژه هاي ايمان، اخلاص و مقاومت است

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان گفت: از همان روز كه دم مسيحايي امام خميني (ره) گلواژه مقدس بسيج را زينت بخش نام ياران مخلص و با صفاي خود نمود و گوش همه حق طلبان گيتي را نوازش داد تا امروز و فرداي همه انقلاب ها و نهضت ها نام مبارك بسيج و بسيجي واژه هاي ايمان، اخلاص، مجاهدت، بصيرت، ايثار و مقاومت را تداعي كرده و خواهد كرد.

کد مطلب: ۶۸۶۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد

حجت اله فدایی در گفت و گو با خبنرگار پانا استان مرکزی افزود: درود و رحمت خداوند تبارك و تعالي به مجاهداني كه عَلَم رسالت و حفاظت از انقلاب اسلامي را بر دوش كشيده و عنوان پيروي از ولايت والاي فقيه را به شايستگي پاس داشتند.

وی ادامه داد: سلام بر ايثارگران و شهيدان شاهدي كه مصداق تأسي به حضرت اباعبدالله الحسين(ع) گرديدند و با حضور و خون خود درخت تنومند جمهوري اسلامي را نگهداري و آبياري نمودند كه به راستي اينان از مصاديق بارز «رجالٌ صَدَقوا ما عاهدو الله عَلَيْه» هستند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دلیجان بیان کرد: امروز بسیج مستضعفان به‌عنوان بازوی ستبر انقلاب در كنار سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی و سایر نیروهای مسلح از پایه‌های محكم امنیت و آرامش نظام و انقلاب است؛ امنیتی كه پشتوانه اصلی‌ آن مردم و در پیشاپیش آن بسیجیان جان بر كف انقلاب‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار