مهرمحمدی در گفت و گو با پانا:

افزایش زمان آموزش دوره‌های مهارت‌آموزی در تربیت معلم موثرتر است

سرپرست دانشگاه فرهنگیان گفت: افزایش زمان دوره‌های مهارت‌آموزی به 2 سال در تربیت معلم نسل آینده تاثیر بسزایی دارد.

کد مطلب: ۶۸۶۰۹۵
لینک کوتاه کپی شد
محمود مهرمحمدی در گفت وگو با پانا، درخصوص انتقادات وارد بر زمان دوره های مهارت آموزی و ناکافی بودن دوره یکساله گفت: در این موضوع مکلف هستیم براساس برنامه راهبردی دانشگاه عمل کنیم چراکه دوره‌های یکساله درهیئت امنا مطرح و تایید شده است.
وی ادامه داد: به اعتقاد من اگر دوره یک‌ساله به 2 ساله افزایش پیدا کند کارایی بیشتری دارد تا نسل جدید معلمان شایستگی‌های لازم را کسب کند.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد: البته اگر روش‌های بهینه سازی را در دانشگاه به کار بگیریم با استفاده از روش‌ بهره گیری از دانش آموختگان سایر دانشگاه ها تربیت نسل آینده معلمان را خواهیم داشت.
مهرمحمدی در مورد سطح آزمون های استخدامی آموزش و پرورش و تطبیق آن با اهداف معلمی تصریح کرد: سازمان سنجش مجری این آزمون است و آموزش و پرورش باید این سیاست را اتخاذ کند تا مرکز سنجش دانشگاه برگزاری آزمون استخدامی معلمی را انجام دهد اما به دلایل مختلفی در این حوزه اقدامی انجام نشده است.
سرپرست دانشگاه فرهنگیان یادآور شد: مرجع تصمیم گیری برای چگونگی اجرای آزمون آموزش و پرورش است و دانشگاه هم آمادگی دارد تا مجری کار شود که البته آموزش و پرورش باید ملاحظات برون سازمانی را هم در این تصمیم اعمال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار