فرماندار محلات:

پیشرفت و موفقیت در عرصه علمی کشور نیازمند توجه به نخبگان است

فرماندار محلات گفت: در پیشرفت و رشد هر کشوری نخبگان و نیروهای فرهیخته آن نقش بسزایی ایفا کرده اند که باید به جایگاه این افراد در کشور توجه ویژه ای کرد،زیرا پیشرفت و موفقیت در عرصه علمی کشور نیازمند توجه به نخبگان است.

کد مطلب: ۶۸۴۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا استان مرکزی، علی زینی ­وند در مراسم تجلیل از محمدمتین انصاری، دانش آموز محلاتی که در مسابقات جهانی ریاضی در تایلند موفق به کسب مدال نقره شده بود،این موفقیت را تبریک گفت.

وی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا به صورت اتفاقی پیشرفت نکرده و رشد امروز کشورها با تکیه بر نیروی انسانی ماهر و متخصص آن حاصل شده است.

فرماندار شهرستان محلات بیان کرد: جوامع پیشرفته در دنیا با تکیه بر علم و دانش اشتغال را به درون منازل برده اند در ایران نیز باید به سمت تحقق این هدف حرکت کرد که زمینه آن در کشور وجود دارد.

زینی­ وند با اشاره به وقوع حادثه غم انگیز زلزله در غرب کشور و جان باختن جمع کثیری از شهروندان اظهار داشت: پس از این حادثه مردم خیر شهرستان محلات کمک های خوبی را برای زلزله زدگان جمع آوری کردند.

وی اضافه کرد: به منظور توزیع هدفمند و ساماندهی بهتر اقلام ارسالی، شایسته است شهروندان نسبت به همکاری با جمعیت هلال احمر اهتمام ورزند و به هیچ وجه به صورت شخصی اقدام به ارسال اقلام به مناطق غربی نکنند.

مدیر آموزش و پرورش نیز با تقدیر از این دانش‌آموز گفت: بدون شک پشتیبانی اولیا، معلمان و آموزشگاه از دانش‌آموزان نخبه باعث پیشرفت علمی آنان می‌شود.

حسن شمس افزود: دانش‌آموزان نخبه علمي سرمایه‌های اصلي جامعه و كشور هستند و اين افتخارآفرینی نشان از سخت‌کوشی، استعدادهاي بالا و شايستگي های دانش‌آموزان محلات دارد.

در ادامه با اهدای لوح و جایزه از طرف فرمانداری، آموزش و پرورش و دبیرستان نمونه رازی از این دانش‌آموز تجلیل شد.

محمدمتین انصاری دانش‌آموز دبیرستان نمونه رازی محلات با درخشش در مسابقات جهانی ریاضی در تایلند توانست با کسب رتبه دوم انفرادی مدال نقره این مسابقات را تصاحب کند و تیم ایران نیز در جایگاه سوم جهان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار