استقرار نظام اداری و عملیاتی برنامه محور؛ رویکرد مهم آموزش و پرورش است

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان با اشاره به ابلاغ اعتبار 6میلیارد ریال برای اجرای طرح و برنامه های آموزش و پرورش مناطق و شهرستانها گفت : استقرار نظام اداری و عملیاتی برنامه محور؛ رویکرد مهم آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۶۸۴۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانااز لرستان، خیراله خیرایی با اعلام این خبر افزود : تلاش می شود تا اعتبار مورد نیاز برای اجرای فعالیت های برنامه محور تامین شود .

وی خاطر نشان کرد : در راستای چابک‌سازی واحدهای ستادی و به منظور افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، کمیته برنامه ریزی برنامه ها و برش های استانی و منطقه ای را مورد بررسی قرار می دهدو در صورتی که واحد ها بتوانند از برنامه های خود دفاع کنندو با اهداف سند تحول بنیادین هم مطابقت داشته باشند ،اعتبار مورد نیاز آن برنامه ها تخصیص داده می شود .

خیرایی ادامه داد : اجرای هر برنامه و فعالیت منوط به تامین بودجه و اعتبارات لازم است و بدون اعتبار و بودجه کافی امکان اجرای برنامه ها وجود ندارد .

وی در پایان سخنان خود ابلاغ 6میلیارد اعتبار را برای فعالیت ها و برنامه های جاری ادارات عنوان کردو افزود :آموزش و پرورش با رعایت صرفه جویی اقتصادی و مکانیسم های اقتصاد مقاومتی تلاش می کند تا از امکانات و اعتبارات موجود به بهترین نحو استفاده کند و بهره وری و کارآیی فعالیت ها را ارتقاء دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار