درخواست علیرضا داوود نژاد برای اکران کلاس هنرپیشگی در عید فطر

خبرگزاری پانا: علیرضا داوود نژاد کارگردان فیلم سینمایی «کلاس هنرپیشگی » بهترین زمان برای اکران این فیلم را تعطیلات عید فطر و پس از آن دانست.

کد مطلب: ۶۸۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا داوود نژاد در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی پانا درباره بهترین زمان برای اکران فیلم «کلاس هنرپیشگی» گفت: بهترین زمان برای اکران فیلم کلاس هنرپیشگی پس از پایان تعطیلات مدارس و دانشگاه ها است و من تصور می کنم با توجه به برگزاری امتحانات و همچنین انتخابات در خرداد ماه اکران دوم نوروزی، زمان مناسبی برای اکران فیلم من نیست در حالی که اگر این فیلم در زمان مناسبی اکران شود با استقبال خوبی مواجه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: چند سالی است که به خاطر اکران های نوروزی حاشیه های بسیاری به وجود آمده است و به قولی بر سر اكران نوروزی خون و خونریزی است و من حوصله جنگ و جدال ندارم.

این کارگردان صاحب سبک سینمای ایران تصریح کرد: صبر می‌كنم تا گلادیاتورها شمشیرهایشان را غلاف كنند، چون من نه شمشیر تیزی دارم و نه شمشیربازی می‌دانم. ترجیح می‌دهم صبر كنم تا كمی اوضاع آرام شود و بعد تصمیم بگیرم.

یادآور می شود؛ «کلاس هنرپیشگی» درباره زندگی و روابط چند کارآموز کلاس‌های بازیگری است. رضا داودنژاد، محمدرضا داودنژاد، زهرا داودنژاد، احترام‌السادات حبیبیان و کبری حسن‌زاده بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار