فرمانده انتظامي استان اردبيل:

آسیبهای مواد مخدر و اعتیاد نیازمند آگاهسازی اجتماعی است

فرمانده انتظامي استان اردبيل گفت: آسيب هاي مواد مخدر با آگاهسازي اجتماعي قابل كنترل و پيشگيري است .

کد مطلب: ۶۸۳۷۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل ،سردار حسين عبدي در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه با بیان این مطلب افزود: آسيب‌هاي مواد مخدر و اعتياد با آگاهسازي اجتماعي، توسعه اقدامات فرهنگي و آموزش‌هاي همگاني و بهره مندي از ظرفيت رسانه قابل كنترل و پيشگيري است .

وی گفت: مبارزه با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ بايد با اشرافيت كامل اطلاعاتي و استفاده بهينه از تجهيزات و امكانات عملياتي شده و از اقدامات اورژانسي و سطحي اجتناب كرد .

فرمانده انتظامي استان اردبيل با قدرداني از اقدامات مثبت و تلاش‌هاي جهادي و ايثارگونه مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر گفت: افزايش 22 درصدي كشف مواد مخدر در هفت ماهه سال جاری در مقايسه با مدت مشابه سال قبل تجلي مبارزه بي امان و قاطعانه پليس با قاچاقچيان مواد مخدر و سلب تحرك از سوداگران مرگ است .

ضرورت مشاركت اجتماعي و احساس مسئوليت جمعي در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر و پيشگيري از آسيب هاي آن را مورد تأكيد قرار داد و افزود: آسيب‌ها و خطرات مواد مخدر و اعتياد در ابعاد فردي، اجتماعي، شغلي و خانوادگي با آگاهسازي اجتماعي، توسعه اقدامات فرهنگي و آموزش همگاني، اطلاع رساني هدفمند و جامع و بهره مندي از ظرفيت رسانه اي به خصوص صدا و سيما قابل كنترل، پيشگيري و مهار است .

عبدي تشكيل بانك اطلاعاتي در حوزه‌هاي مختلف مأموريتي و كاربردي كردن اثربخش آن در مجموعه پليس مبارزه با مواد مخدر را ضروري دانست و تصريح كرد: مأموريت مبارزه با مواد مخدر تعطيلي نداشته و بايد با حداكثر توان اجرا شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار