مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه در گفت و گو با پانا:

مدارس بسیاری تخریب شدند/تلفات جانی هم داشتیم

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه آمار خسارت ناشی از زمین لرزه شب گذشته را بالا اعلام کرد.

کد مطلب: ۶۸۳۰۷۴
لینک کوتاه کپی شد

سلیمان محبی در گفت و گو با پانا، درخصوص خسارات واردشده به مدارس استان کرمانشاه در اثر زمین لرزه شب گذشته (21 آبان 96) اظهار داشت: در بعضی مناطق تخریب 100 درصدی مدارس اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به مناطقی که متحمل تخریب بیشتری شده اند، گفت: در شهرهای سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی، گیلان غرب، اسلام آباد غرب و دالاهو و توابع اطرافشان تخریب مدارس بالا بوده و حتی تلفات جانی هم از دانش آموزان و کارکنان مدارس این مناطق داشتیم اما هنوز آمار دقیقی از این خسارات و تلفات در دست نیست.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: طی تماسی که از شب گذشته با مناطق داشتیم تعدادی از مدیران مدارس نیز در این حادثه زخمی شده اند.

محبی درخصوص اقدامات آموزش و پرورش استان در این حادثه، گفت: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان، اکیپ هایی به مناطق آسیب دیده اعزام شده اند تا ضمن بازدید از این مناطق گزارشی از خسارات واردشده به آموزش و پرورش ارائه دهند تا بلافاصله اقدامات مقتضی درخصوص بازسازی مدارس آسیب دیده انجام شود.

به گزارش پانا، در اثر زمین لرزه ای که در ساعات پایانی یکشنبه 21 آبان 96 در مناطق غربی کشور اتفاق افتاد شهرها و روستاهای این مناطق خسارات و تلفات بالایی را متحمل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار