رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه به پانا خبر داد:

برگزاری 25 ویژه برنامه به مناسبت دهه وقف در زرندیه

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه از برگزاری 25 ویژه برنامه به مناسبت دهه وقف در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۲۴۴۶
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام حمید کرمی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: این برنامه ها از 24 آبان ماه جاری آغاز می شود و تا 4 آذر امسال ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: افتتاح نمایشگاه هفته وقف، برگزاری نشست خبری، دیدار با امام جمعه شهرستان زرندیه، ارائه گزارش عملکرد در شورای اداری شهرستان و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای امامزاده عبدالمطلب روستای پیک بخشی از این برنامه هاست.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه اظهارداشت: برگزاری برنامه سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و شهادت امام حسن(ع) در آستان مقدس امامزاده سید منصور(ع)،سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه و برگزاری محفل انس با قرآن و تجلیل از برترین های قرآنی شهرستان با حضور حنانه خلفی نابغه قرآنی از دیگر برنامه ها بشمار می رود.

حجت الاسلام کرمی سخنرانی در مسجد صاحب الزمان شهر پرندک بعد از نماز مغرب و دیدار با امام جمعه این شهر، غبار روبی و عطر افشانی امامزاده صالح(ع) روستای تیره با حضور خادمان امام رضا(ع)، دیدار با ائمه جمعه خشکرود، جمع پارچه های مشکی و آماده سازی برای ورود به ماه ربیع الاول در آستان امامزاده سید منصور(ع) را از دیگر برنامه های دهه وقف عنوان کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری همایش وقف و خانواده در مسجد جامعه آسیابک، دیدار با خانواده شهید مفیدی، نشست تخصصی با نخبگان علمی شهرستان، نشست با اصناف و بازاریان در شهر زاویه، برگزاری همایش یاوران وقف، دیدار با امام جمعه زاویه و سخنرانی رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه در حوزه علمیه کوثر از دیگر برنامه ها محسوب می شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه زرندیه گفت: نشست با پزشکات و پرستاران، سخنرانی قبل از نماز جمعه در خشکرو، بازدید از درمانگاه موقوفه سکینه آق تاج انورالدوله روستای دوزج، اهدای هزینه های تعمیرات طبق نیت واقف و ویزیت رایگان مراجعین و سخنرانی در مسجد جامع رازقان پیرامون هفته وقف از دیگر برنامه ها بشمار می رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار