در راستای اربعین حسینی روی داد:

راه اندازی و تجهیز 6 زائر سرا جهت اسکان بیش از 2000 نفر زائر در دهلران

موسوی مدیر آموزش و پرورش : نهضت امام حسین(ع) یک نهضت زنده و جاری است که به همه ملت های آزادی خواه دنیا درس بزرگ استقامت ،بزرگ منشی ، دینداری ، آزاده زیستن و حریت می آموزد.

کد مطلب: ۶۸۲۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام، سید غلامرضا موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران در جلسه ستاد اربعین این مدیریت از آمادگی این مدیریت و مدارس این شهرستان جهت پذیرایی از زوار اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایشان خبر داد.

ایشان افزودند : همزمان با نزدیک شدن ایام اربعین سید و سالار شهیدان و سرازیر شدن سیل عاشقان حسینی به سمت کربلای معلی، بسیاری از مردم شهرستان دهلران و بویژه فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دهلران به خدمت رسانی به زائران سیدالشهداء مشغول اند.

ایشان در خصوص اقدامات انجام گرفته برای زائرین اربعین حسینی اظهار داشتند که با تشکیل ستاد اربعین حسینی در درون مدیریت و مکاتبه با مدارس کمک های مادی همکاران جمع آوری گردید و اقلام مصرفی مورد نیاز جهت پذیرایی از زوار امام حسین (ع) خریداری و در اختیار آشپزخانه های پخت غذای این مدیریت قرار گرفته است.

موسوی از راه اندازی و تجهیز 6 زائر سرا جهت اسکان بیش از 2000 نفر جهت اقامت و بیتوته در مدیریت آموزش و پرورش شهرستان دهلران خبر داد و خاطر نشان ساخت که این مدیریت در راستای اسکان ، پذیرایی و پخش بسته ها و فعالیت های فرهنگی به زائرین اقدامات چشمگیر و خوبی را در اربعین امسال انجام داده است

مدیر آموزش و پرورش به پخت خودجوش مدارس بویژه مدارس حضرت زینب(س) ، هنرستان ام البنین (س) دبستان معرفت و دبیرستان علامه طباطبایی در روزهای پنجشنبه ، جمعه و شنبه اشاره و خاطر نشان ساختند که فرهنگیان این شهرستان در همه فعالیت های فرهنگی اربعین در خط مقدم خدمت رسانی حضور دارند و خادمی زائرین آقا ابا عبدالله (ع) و شاگردی مکتب حسینی را برای خود افتخار می دانند و در این خصوص کوتاهی نخواهند نمود.

وی همچنین به تجهیز ایستگاه صلواتی و ایستگاه فرهنگی ویژه آموزش و پرورش در محل پذیرایی از زائرین شهرستان اشاره نمودند و بیان داشتند که با برنامه ریزی دقیق و خودجوش فرهنگیان در این غرفه حضور داشته و از زائرین پذیرایی می نمایند.

ایشان در پایان این نشست ضمن قدردانی از زحمات فرهنگیان و کارکنان اداری این مدیریت افزودند: نهضت امام حسین(ع) یک نهضت زنده و جاری است که به همه ملت های آزادی خواه دنیا درس بزرگ استقامت ،بزرگ منشی ، دینداری ، آزاده زیستن و حریت می آموزد. امیدواریم همه ما این فرهنگ غنی و عظیم حسینی را بدرستی بیاموزیم و فرزندانمان را با این روش صحیح تربیتی بزرگ نماییم و از آن درس بیاموزیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار