مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان:

رویکرد اخلاق مداری محور برنامه های آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: در آموزش و پرورش اخلاق‌مداری باید سرلوحه همه فعالیت‌ها قرار گیرد.

کد مطلب: ۶۸۲۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از سمنان، محمدرضا جهان ،در جلسه شورای اداری کارکنان اداره کل آموزش و پرورش، ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی افزود: باید از ظرفیت اربعین حسینی در جهت رشد معنوی و اخلاقی خود تلاش نمائیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان به عنوان استان ممتاز در آموزش و پرورش مطرح می باشد، تصریح کرد: دستگاه تعلیم و تربیت استان به اذعان مسئولان وزراتی عملکرد بسیارمطلوبی دارد و جزء استان های برتر کشور می باشد.

مدیرکل آموزش وپرورش استان، ضمن ابراز رضایت از ایجاد فضای دموکراسی در بین معلمان خاطرنشان کرد: آزادی بیان به شکل منطقی و اصولی حق معلمان است و اگر معلمی انتقادی سازنده کرد، باید این را پذیرفت و ازآن استفاده نمود.

جهان بر ترویج و گسترش اخلاق مداری از طریق آموزش و پرورش تاکیدکرد و گفت: در تمام امورباید اخلاق مدار باشیم و در رفتار با زیر مجموعه، مسئول مافوق و همچنین ارباب رجوع که اصل می باشد، اخلاق را رعایت کنیم و خود را برای پاسخگویی به مردم و دانش آموزان مسئول بدانیم.

شایان ذکراست؛ در ابتدای این جلسه برخی کارمندان و کارشناسان حوزه ها و دوائر مختلف به بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند و راهکارهای خود را در راستای بهبود امور بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار