گروه سرمایه گذاران ایتالیایی مطرح کردند:

اعلام علاقمندی به سرمایه گذاری درشهرک های صنعتی فارس توسط ایتالیایی ها

گروه سرمایه گذاری ایتالیایی در سفر به شیراز از شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شهرک فناوری صنایع شیمیایی بازدید و با فعالان صنعتی و مدیران کنسرسیوم های صادراتی در شهرک صنعتی بزرگ شیراز دیدار و گفت و گو کردند.

کد مطلب: ۶۸۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا فارس در جلسه ای که با حضور گروه سرمایه گذاری شرکت CO3 ایتالیا و نیزبرخی صنعتگران وفعالان صنعتی صنایع شاخص شهرکهای صنعتی و مدیران کنسرسیوم های صادراتی در شهرک صنعتی شیراز برگزار شد درخصوص راهکارهای ارتقای تبادلات فنی و مهندسی،‌ سرمایه گذاری مشترک و همکاری های اقتصادی بحث و تبادل نظر شد.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی فارس در این جلسه به بیان مزیتها و فرصتهای سرمایه گذاری در شهرک های صنعتی استان پرداخت و گفت : هم اکنون 61 شهرک و ناحیه صنعتی در استان با فراهم بودن زیرساختها، آماده سرمایه گذاری و استقرار واحدهای صنعتی است.

" شهرام کمال زاده " افزود : شهرکهای صنعتی مهمترین زیرساخت استقرار واحدهای صنعتی و جذب سرمایه گذاری است و در این زمینه با بهره گیری از تمامی ظرفیت های قانونی از سرمایه گذاران خارجی حمایت می شود.

وی با تشریح مزایای سرمایه گذاری در شهرکهای صنعتی،‌ معافیت های مالیاتی ، امکان پرداخت اقساطی قیمت حق انتفاع زمین در شهرکها و نواحی صنعتی، و اعمال تخفیف ها و مشوقهای سرمایه گذاری را از جمله شرایطی اعلام کرد که برای سرمایه گذاران اعمال می شود.

کمال زاده همچنین با اشاره به فعالیت تعدادی از واحدهای شاخص کشور و منطقه خاورمیانه در زمینه های مواد غذایی، صنایع شیمیایی و نیز صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در شهرکهای صنعتی فارس گفت : این واحدهای صنعتی که از آخرین فناوری های روز دنیا برخوردارند از ظرفیت مناسبی برای ایجاد تعاملات تجاری و اقتصادی برخوردارند و محصولات و خدمات آنها در سطح بین المللی شناخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 4کنسرسیوم صادراتی در حوزه های مواد غذایی و ترشیجات ،رب گوجه ،سنگ و گلاب و عرقیات گیاهی ،بر لزوم تعامل و همکاری ها برای افزایش صادرات تاکید کرد.

همچنین در این جلسه " لوکا کلزانی " نماینده گروه سرمایه گذاری CO3 ایتالیا نیز به بیان دیدگاههای خود درخصوص سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی ایران و نیز راهکارهای ایجاد تبادلات فنی و اقتصادی با صاحبان صنایع فارس پرداخت و گفت:این شرکت آماده سرمایه گذاری در حوزه های انرژی های نو و تجدید پذیر،گیاهان دارویی و داروهای ضد سرطان و صنایع نفت و گاز ونیز ایجاد برندینگ برای صادرات محصولات کنسرسیوم های صادراتی استان فارس است.

وی با اشاره به مذاکرات انجام شده با سرمایه گذاران ایرانی برای اجرای طرح های مشترک سرمایه گذاری گفت:امیدواریم با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در شهرک های صنعتی فارس بتوانیم زمینه های همکاری های مشترک را ایجاد کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار