اجرای طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با همکاری 30 معلم در استان مرکزی

طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با همکاری داوطلبانه 30 معلم در استان مرکزی به مدت 3 روزه در اراک در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۶۸۱۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در حاشیه بازدید از کارگاه تربیت تسهیل گران افزود: در این طرح دانش آموزان پایه هشتم در 12 جلسه در قالب مباحث کارگاهی و آموزشی با نحوه ی مقابله با موقعیت های مخاطره آمیز آشنا می شوند.

بهروز رفیعی افزود: سوق دادن دانش‌آموزان به سمت مشارکت اجتماعی سبب تقویت سرمایه اجتماعی و خروج از فردگرایی و خودخواهی جوانان خواهد شد.

وی ادامه داد: می‌توانیم با تقویت کارگروهی و با مشارکت خود دانش‌آموزان، آنان را در برابر آسیب‌های اجتماعی مصون کنیم.

مدیرکل بهزیستی استان مرکزی بیان کرد: در همین راستا طرح مشارکت اجتماعی دانش آموزان با هدف ارتقای توانمندی های دانش آموزان در زمینه شیوه های همیاری اجتماعی و ایجاد و توسعه ظرفیت های مشارکت دانش آموزان برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی در دومین سال پیاپی در استان مرکزی اجرا می شود.

معاون امور پیشگیری بهزیستی استان مرکزی نیز گفت: تفاهم نامه مشارکت همکاری اجرای طرح مشارکت اجتماعی در استان مرکزی به صورت متمرکز همزمان با اجرای آغاز طرح ماد در مدارس استان، در مرکز استان به امضای مدیران کل آموزش و پرورش و بهزیستی خواهد رسید.

کیانوش امینی افزود: این طرح در فاز اول در سال تحصیلی گذشته به صورت پایلوت در 10 مدرسه استان اجرا شد که با توجه به نتایج مثبت اجرای طرح در سال نخست امسال، در 30 واحد آموزشی شهرهای اراک، شازند و خمین به اجرا در می آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار