فرماندارشهرستان قوچان:

ترامپ یک شخصیت تقریبا نامتعادل سیاسی آمریکا محسوب میشود.

فرماندار قوچان در حاشیه راهپیمایی 13 آبانماه در مصاحبه با خبرنگار پانا ترامپ را یک شخصیت تقریبا نامتعادل سیاسی آمریکا در سطح جهانی یاد نمود.

کد مطلب: ۶۸۰۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان رضوی علیرضا قامتی فرماندار شهرستان قوچان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان درمصاحبه با پانا ضمن اشاره به حضور مقتدرانه و همراه باتفکر جمع کثیری از شهروندان قوچانی اذعان داشت: عامه مردم از اقشار مختلف شهرستان در این مراسم، باشور بسیار شرکت کردند که یکی از بی نظیرترین راهپیمایی های 13 آبان در سالیان اخیر بوده است.
قامتی ترامپ را یک شخصیت نامتعادل سیاسی آمریکا خواند و اظهار داشت: ترامپ الفاظ ناروایی را که درباره ایران بکار میبرد شایسته خودش میباشد.
وی همچنین ادامه داد: حرفهای ترامپ علیه ایران ایجاد اتحاد و انسجام و برانگیخته شدن غرور ملی ملت ایران شده است و امروز این موضوع را با حضور خود به ترامپ و صهیونیسم اعلام کردند.
رئیس شورای تامین شهرستان قوچان با عنوان این مطلب که انقلاب اسلامی برپایه مکتب ائمه اطهار و بالاخص قیام عاشورایی است، یادآورشد: ترامپ متمدن بودن ایران را درک نکرده که چنین حرف هایی را زده است.
فرماندار قوچان با تاکید بر این موضوع که کشور ایران دارای رهبری هوشمند و وقت شناس می باشد،خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری تمام توطئه های دشمن و دکترین سیاسی،نظامی و اقتصادی دنیا را مستاصل کرده است.
وی با بیان اینکه هرکشوری برای 50 سال آینده خود برنامه ریزی هایی در زمینه های اقتصادی و سیاسی دارد،افزود: اکنون شاهد آن هستیم که هر قدر جلوتر میرویم، رهبری ما به موقع و قبل از هرگونه اقدامی توسط کشورهای صهیونیسم،تصمیمات را گرفته در نتیجه تمام اقدامات آن ها علیه ایران متوجه خود آن هاست.
قامتی با تاکید براین مطلب که رژیم جعلی صهیونیسم اصلا جایگاهی ندارد، عنوان کرد: رهبر انقلاب چندین سال قبل فرموده اند که حداکثر عمر رژیم جعلی 20 سال آینده است و وقتی می بینند که به پایان عمر خود می رسند، طبیعتا خشونت و حرکات نابخردانه خود را افزایش می دهند.
فرماندار قوچان در آخر خطاب دانش آموزان گفت: همیشه باید بخاطر داشته باشیم که آمریکا دشمن مابوده،هست و خواهد بود پس هیچ وقت نباید نگاهمان به لبخندهای مصنوعانه و ناجوانمردانه آمریکا باشد.
وی افزود: ما در برابر دشمن باید زوایای فکری و علم خود را در حوزه های مختلف تقویت کنیم تاتوان مقابله با ما را نداشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار