مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل:

13آبان، یادآور خاطراتی تلخ برای استکبار جهانی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در روزهای اخیر که استکبار جهانی سعی در برهم زدن توافقات انجام گرفته و نقض صریح برجام دارد، باید با حضور حداکثری، خاطرات تلخی را که در ایران داشتند به آنها یادآور شویم.

کد مطلب: ۶۸۰۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل،احمد ناصری با اشاره به ضرورت حضور پرشور جامعه آموزش و پرورشی‌ها در راهپیمایی 13 آبان ماه، اظهار کرد: فرهنگیان، دانش‌آموزان و تشکل‌های دانش‌آموزی استان اردبیل با حضور خود پاسخ محکمی را به استکبار جهانی و کشورهای مستبد جهان که استقلال، امنیت و اتحاد ملت ایران را نشانه گرفته‌اند، دادند .

وی افزود: سیزده آبان از خاطره انگیزترین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی است و شاید تاریخ معاصر T روزی بدین اهمیت و بزرگی کمتر به یاد داشته باشد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی ایران امروز در مسیر عزت، عظمت و بصیرت تمام گام برمی دارد، تصریح کرد: آنچه که در این زمینه یک اهمیت به شمار می‌رود توجه به حفظ حریم و دستاوردهای نظام اسلامی است که از سوی دانش‌آموزان و معلمان در یک مجموعه عظیم تعلیم و تربیت نمودی حقیقی‌تر پیدا کرده است .

رییس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان عنوان کرد: در روزهای اخیر که استکبارهای جهانی سعی در برهم زدن توافقات انجام گرفته و نقض صریح برجام دارد، باید با حضور حداکثری، خاطرات تلخی را که در ایران داشتند به آنها یادآور شویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار